|

افزایش حباب سکه با افزایش تقاضا و قیمت طلا

پیش بینی قیمت طلا و سکه؛ فردا پنج شنبه 21 مرداد 1400

shayanews

امروز با افزایش قیمت دلار طلا و سکه با افزایش تقاضاو قیمت در بازار همراه بود. در عین حال با توجه به این مساله حباب سکه نیز افزایشش یافته است

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصادی- امروز بازار طلا و سکه با رشد عجیبی همراه بوده است. هرچنداونس جهانی امروز افزاش قابل توجهی نداشت اما سکه و طلا با افزایش قیمت در بازار خرید و فروش ایران مواجه شد.

به گزارش «شایانیوز»، طلا و سکه در بازار امروز تحت تاثیر افزایش ناگهانی دلار بدون توجه به قیمت اونس جهانی بالا رفت. در عین حال این نوسان سبب شده تا تقاضا برای خرید سکه هم افزایش یابد.

نایب رییس اتحادیه طلا و سکه در گفت گو با «شایانیوز» در خصوص شرایط بازار امروز طلا و سکه گفت: امروز طلا و سکه بار دیگر افزایش قیمت داشت این در حالی است که اونس جهانی افزایش جدی نداشت اما سکه بدون توجه به این مساله تحت تاثیر افزایش قیمت دلار راه خود را به سمت صعود در پیش گرفت.

محمدکشتی آرای در ادامه افزود: با توجه به شرایط امروز بازار طلا و سکه حباب سکه نیز افزایش یافت. چرا که هم تقاضا و هم قیمت افزایش داشته است.

وی همچنین تاکید کرد که به دلیل شرایط بسیار متغیر پیش بینی قیمت سکه و طلا برای فردا دشوار است، چرا که متغیرهای زیادی در این بازار وجود دارد اما چنانچه روند بازار برای فردا 21 مرداد 1400 به همین روال امروز باشد باز هم شاهد افزایش قیمت طلا و سکه خواهیم بود.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها