|

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 13 اسفند 99

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 13 اسفند 99 ، آیا بورس فردا مثبت است؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 13 اسفند 99 ، بورس امروز سه شنبه 12 اسفند ماه 99 بالاخره بعد از 12 روز مثبت شد. اما پیش بینی ها در خصوص بازار بورس فردا چهارشنبه 13 اسفند ماه 99 چیست؟ بورس فردا مثبت خواهد شد یا به روند منفی خود ادامه می دهد؟ پیش بینی بورس تا پایان سال 1400 چیست؟ بازار بورس یکی از بازار های پر نوسان مالی در ایران و جهان می باشد. علی رغم سود های خوبی که می توان از این بازار به دست آورد، احتمال ضرر و زیان نیز در بازار وجود دارد. در ادامه این خبر با پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 12 اسفند ماه 99 با ما همراه باشید.


آخرین اخبار بورس را در شایانیوز بخوانید.


پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 13 اسفند 99

بورس امروز سه شنبه 12 اسفند ماه 99 بعد از ریزش و منفی شدن 12 روزه امروز بالاخره مثبت شد و تا محدوده 5 هزار واحد رشد کرد. شاخص کل هم وزن بورس نیز امروز مثبت بود و نماد های شاخص ساز نسبت به روز های گذشته وضعیت خوبی داشتند. اما آیا این روند مثبت شدن بورس برای فردا چهارشنبه 13 اسفند ماه 99 نیز ادامه دارد. پیش بینی کارشناسان برای بورس فردا چهارشنبه 13 اسفند 99 چیست؟

نظر کارشناسان در خصوص پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 13 اسفند ماه 99 این است که فردا بورس وضعیت متعادل تری خواهد داشت و ممکن است جو مثبت در بورس امروز در روز های آینده نیز ادامه داشته و یا دست کم فردا بازار بورس متعادل و رو به مثبت باشد. 

بورس فردا چهارشنبه 13 اسفند 99 چه می شود؟

ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه در خصوص پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 13 اسفند 99 گفت: از اتفاقات خوبی که افتاده این است که بازار متعادل شده، تقریباً از فشار فروشندگان در عمده نماد های بازار کاسته شده و سهم‌ هایی که صف فروششان همچنان پا برجاست از حجم صف‌ها کم شده است.

در روز جاری شاهد این بودیم که مدیر عامل بورس تهران به صورت مستقیم نام سه گروه از بازار را برد و معتقد بود وضعیت نمادهای این گروه مناسب سرمایه گذاری است که گروه ‌های فلزات اساسی، فولادی و پتروشیمی بود. دلیل این پیشنهاد آن است که نسبت قیمت به سود این شرکت‌ ها در حال حاضر در محدوده های ۱۰ واحد و برخی از آنها زیر ۱۰ واحد می ‌باشد و با توجه به رشد چشمگیر قیمت‌ های جهانی ما شاهده این خواهیم بود که شرکت ‌ها قیمت محصولات خود را با مبلغ‌ های بیشتری به فروش خواهند رساند و سود آوری بیشتری را خواهند داشت.

پیشنهاد می شود:

از طرف دیگر بر خلاف انتظاراتی که می ‌رفت نرخ دلار به زیر ۲۰ هزار تومان کاهش پیدا کند همچنان کاهش پیدا نکرده است و تغییرات این نرخ بیشتر بستگی به توافقات آینده ایران و آمریکا بر سر موضوع هسته ‌ای دارد. لذا بخش عمده از اتفاقات سیاسی تأثیر خود را در بازار گذاشته ‌اند و اصطلاحاً پیش‌خور کرده ‌اند و پیش بینی می ‌شود در صورتی که ریسک سیستماتیک جدیدی به بازار وارد نشود حال بازار بهتر خواهد شد.

یکی از اتفاقات مالی که این روزهای بازار را تحت تأثیر قرار داده بود فروش سنگین اوراق دولتی در بازار فرابورس بود که روز جاری نسبت به روز گذشته حجم کمتری فروخته شد و بخش عمده‌ ای از این اوراق به فروش رفته است؛ پیش بینی می‌ شود بازار فردا چهارشنبه 13 اسفند ماه 99 به دلیل اخبار مثبت جهانی، عدم کاهش محسوس قیمت دلار، تغییر حد نصاب صندوق ‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت متعادل و به سمت مثبت باشد.

البته توجه داشته باشید که بازار بورس این روز ها پر نوسان بوده و بیشتر از پیش تحت تاثیر جو و هیجانات قرار دارد. لذا هرگز نمی توان به صورت قطعی در خصوص پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 13 اسفند 99 اظهار نظر کرد. تنها می توان با توجه به مشاهدات و نظر کارشناسان اعلام نظر کرد. 

پیشنهاد می شود: پیش بینی قیمت طلا برای فردا 13 اسفند 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها