|

ارزش سهام عدالت چهارشنبه 6 اسفند 99 چقدر است؟

ارزش سهام عدالت امروز چهارشنبه 6 اسفند ماه همانند یکی دو هفته اخیر کاهش یافت

لینک کوتاه کپی شد

در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت به دلیل روند نزولی نمادهای شاخص‌ساز روندی نزولی پیدا کرد اما به دلیل دامنه نوسان منفی شاخص کل ریزش زیادی ندارد و ارزش سهام عدالت نیز زیاد ریزش نمی‌کند. 

پیشنهاد می شود: قیمت صندوق پالایش یکم امروز چهارشنبه 6 اسفند 99

سبد سهام عدالت در دوره قبل از اصلاح بازار سهام حدود ۲۱ میلیون تومان بود اما حالا بعد از ۶ ماه بیش از نیمی از ارزش سبد سهام عدالت از بین رفته است.

با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۶ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۳۰ درصد آن به ۳ میلیون و ۱۷۲ هزار تومان رسید.

آزادسازی سهام عدالت عیدی دولت روحانی به مردم؟

براساس اظهارات مسئولان سهام عدالت قرار است سه اتفاق برای سهام عدالت در این ماه بیافتد. از آنجایی که تعداد سهامداران ۵۰ میلیون نفر است به نظر می‌رسد دولت می‌خواهد از این اتفاقات به عنوان عیدی به مردم استفاده کند.

انتخابات هیات مدیره شرکت‌های سهام عدالت در ۲۰ اسفند برگزار می‌شود و معاون وزیر اقتصاد از این روز به عنوان روزی تاریخ‌ساز برای مشمولان سهام عدالت نام برده است. همچنین مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی وعده واریز سود سهام تا پایان سال را داده است. به گفته او به نهادهای بزرگ مثل هلدینگ‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مجوز داده شده تا در بخش خرید مشارکت کنند.

بنابراین پرداخت سود سهام عدالت، شروع دوباره فروش سهام عدالت و تعیین تکلیف جدید درباره این سهام سه سناریویی است که احتمالا دولت می‌تواند از آن به عنوان عیدی نام ببرد.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی