|

خبری خوش برای کاربران شیبااینو راه حل های جدید در پیش است!

SHIBAINU

شیبا اینو انتشار جدیدی راه اندازی کرد که همه چیز درباره آن گفته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

اکوسیستم شیبا اینو [SHIB] به طور فعال در تلاش است تا خود را به عنوان یک شبکه متمرکز بر ابزار تثبیت کند. این به تدریج شهرت خود را به عنوان یک توکن میم صرف کرده است. در حالی که شیباریوم هنوز در فرآیند دستیابی به تاثیر مورد نظر خود است، این شبکه به ابتکارات جدیدی دست زده است. اخیراً، توسعه‌دهنده اصلی تیم از شروع یک پروژه جدید با هدف برجسته کردن مشارکت و مشارکت جامعه رونمایی کرد. در مصاحبه اخیر، Shytoshi Kusama، توسعه دهنده مستعار پشت SHIB، به اشتراک گذاشت که آنها در حال حاضر بر روی انتشار جدیدی با عنوان "The Shib" کار می کنند. وی در ادامه گفت:

"آره. شیب نشریه جدیدی است که برای افزایش ارتباط با جامعه در دست اقدام داریم. ما از پروژه‌ها و شرکای جدید و همچنین کسانی که در فرم پذیرش نوشته‌اند کنار می‌رویم.»

پس «شیب» چیست؟

Shytoshi Kusama ادامه داد که "The Shib" در اطراف Shiba Inu متمرکز است و قصد دارد مشارکت جامعه را برجسته کند. با این وجود، او تصمیم گرفت که جزئیات تلاش پیش رو را مخفی نگه دارد و از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرد. علاوه بر این، او تصمیم گرفت تاریخ انتشار این پروژه را مشخص نکند. در عوض، او از پاسخ آشنای «به زودی» هنگامی که در مورد جدول زمانی آن سؤال شد استفاده کرد.

با این حال، او اخیراً در توئیت‌هایی با عنوان «صدای صلح بر گوش‌های ناشنوا» توجه را به وضعیت جاری در اسرائیل جلب کرد. او پس از اطمینان از امنیت خود، شروع به بحث در مورد پروژه جدیدی کرد که در حال توسعه بود. او نشانه های ظریفی ارائه کرد که نشان می دهد «شیب» ممکن است در هفته های آینده راه اندازی شود.

در میانه این به روز رسانی، SHIB با قیمت 0.000006968 دلار معامله می شد که کاهش روزانه 2.42 درصدی را به ثبت رساند. شایان ذکر است که این دارایی طی چند روز گذشته 4.37 درصد کاهش داشته است. به نظر می رسد که تیم شیبا اینو به جای تمرکز بر نوسانات قیمت، جنبه های توسعه پروژه را در اولویت قرار داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی