|

پیش بینی مهم از شیبااینو

shibainu

بررسی قیمت شیبااینو و روند در روزهای گذشته و آتی!

لینک کوتاه کپی شد

ادمین شبکه‌های اجتماعی شیبا، در توییتر گفته است که به محض عرضه استیبل‌کوین مبتنی بر شیبا اینو به‌نام «SHI»، بازی برای استیبل‌کوین‌ها تغییر خواهد کرد، اگرچه پی‌پال در حال حاضر در تلاش است تا رقابت را به نفع خود تغییر دهد. گفتنی است که این غول پرداخت با استیبل‌کوین PYUSD خود وارد این حوزه شده است. با این حال جامعه شیبا، PYUSD را به شدت متمرکز می‌دانند.

با انتشار اخباری درباره راه‌اندازی استیبل‌کوین بومی پی‌پال، بسیاری از اعضای انجمن کریپتو در توییتر شروع به اشتراک‌گذاری تصویری کردند که نشان می‌دهد کد این کوین به مهندسان شرکت اجازه می‌دهد تا مانده‌های رمزنگاری مشتریان پی‌پال را مسدود کنند و یا آنها را به میل خود پاک کنند.

از طرفی اکوسیستم شیبا اینو، به طور فعال توکن‌های شیبا را می‌سوزاند. در ماه جولای، جامعه این رمزارز مقدار قابل توجهی توکن شیبا را سوزاند که در مجموع بیش از ۲ میلیارد توکن بود. طبق گزارش سایت شیباریوم، این توکن‌ها در ۴۱۲ سری تراکنش، در طول ماه به کیف‌پول‌های مرده ارسال شدند. نمودار شیبا همانند سایر ارزهای بازار در هفته‌های گذشته در یک سایکل نزولی در حال حرکت است، در تایم‌فریم هفتگی این ارز به ناحیه ریجکشن بلاک خود رسیده است و طبق انتظار با یک شدو به این ناحیه واکنش نشان داده است. همچنین در همین تایم‌فریم قدرت فروشندگان کاهش پیدا کرده و از عمق ریزش‌ها کاسته شده است، چرا که پس از دیدن کف قبلی ریزش محسوسی نداشته است. همچنین در آخرین محدوده رنج ایجاد شده با شکست پرقدرت کندل روزانه از محدوده رنج خارج شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی