|

تحولی حماسه انگیز از شیبااینو!

شیباریوم، شیبا اینو نزدیک به 700 درصد رشد در قراردادهای هوشمند ثبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

علیرغم مواجهه با مشکلاتی در طول راه اندازی اولیه، Shibarium به دلیل پذیرش سریع در حال افزایش آن تا حدودی شکوفا شده است. داده های ارائه شده توسط Shibariumscan افزایش خیره کننده 678.18 درصدی در تعداد قراردادهای تایید شده جدید را نشان می دهد. این افزایش تعداد کلی قراردادهای تایید شده در Shibarium را به اوج تاریخی 428 رسانده است.

تعداد کل قراردادهای تایید شده در 1 سپتامبر به 55 رسید. این صعود قابل توجه را می توان با افزایش ناگهانی قراردادهای تازه تأیید شده مرتبط دانست که تنها در یک بازه زمانی 24 ساعته در 18 سپتامبر شاهد افزایش حیرت انگیز 533 درصدی بود. درست روز قبل، شمارش فقط 3 بود، اما به سرعت افزایش یافت.

این مطمئناً برای شبکه شیباریوم صعودی است. قراردادهای هوشمند تأیید شده نه تنها انتشار اطلاعات را افزایش می دهد، بلکه اهداف اصلی این قراردادها را نیز منتقل می کند. این شفافیت با تجهیز آنها به درک ارزشمندی از کد منبع، مزایایی را برای پروژه های وابسته به این قراردادها فراهم می کند.

علاوه بر این، تعداد کل قراردادها افزایش قابل توجهی داشته است. در حال حاضر رشد کل قرارداد شیباریوم به 9917 رسیده است. سایر آمارها، مانند کل تراکنش ها، نزدیک به 3 میلیون بوده است. علاوه بر این، 1،246،744 آدرس کیف پول در شبکه L2 وجود دارد.

TVL شیباریوم غرق شد

در حالی که به نظر می رسد بقیه شبکه در حال شکوفایی است، ارزش کل قفل شده در Shibarium کاهش یافته است. در ماه اوت، TVL در Shibarium به اوج 1.47 میلیون دلار رسید، اما از آن زمان کاهش تدریجی را تجربه کرده است. در حال حاضر، ارزش کل پروتکل L2 به طور قابل توجهی به 599032 دلار کاهش یافته است.

علاوه بر این، در Shibarium، در مجموع 13 پروژه وجود دارد که DogSwap و MARSWAP صرافی های غیرمتمرکز قابل توجهی هستند که به طور قابل توجهی به تعداد کل کمک می کنند. هر یک از این پلتفرم ها دارای TVL بیش از 200000 دلار هستند. در همین حال، شیبا اینو در زمان انتشار 0.000007386 دلار با 1.22 درصد افزایش روزانه معامله شد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی