|

پیشگویی مهم!

زمان خرید یا فروش شیبااینو رسیده ؟

shibainu

آیا با کاهش حجم معاملات،شیبا اینو به 0.001 دلار می رسد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در میان یک مرحله تثبیت غالب، Shiba Inu شاهد کاهش شدید حجم تجارت در چند روز گذشته بوده است که شک و تردیدها را در مورد افزایش تا 0.001 دلار بیشتر کرده است. شیبا اینو (SHIB) به کاهش در حجم معاملات 24 ساعته خود ادامه داده است که نشان دهنده کاهش بهره است. این ریزش های مداوم در بحبوحه تجمیع مستمری که دارایی را زیر 0.000011 دلار نگه داشته است، ایجاد شده ا و سرمایه گذاران را نسبت به افزایش قیمت به هدف قیمت 0.001 دلار دچار تردید کرده است.

حجم معاملات شیبا اینو از 3 آوریل به مرز 400 میلیون دلار نرسیده است. حجم تجارت همچنان در محدوده 150 تا 300 میلیون دلار در نوسان است و بر اساس داده های Coingecko در 23 آوریل به ارزش ناچیز 124 میلیون دلار سقوط کرد. این کمترین حجم تجارت 24 ساعته برای SHIB در بیش از سه ماه گذشته است.

کاهش حجم تجارت نشان دهنده کاهش علاقه سرمایه گذاران است. علاقه به SHIB اخیراً به دلیل تثبیت گسترده آن کاهش یافته و از زمانی که در 19 آوریل به زیر 0.000011 دلار سقوط کرد، این دارایی نتوانست محدوده قیمت را پس بگیرد.

سرمایه‌گذاران و طرفداران شیبا اینو می‌توانند در صورت افزایش گسترده‌تر در بازار، به این دارایی وارد شوند. علاوه بر این، ظهور یک توسعه صعودی در اکوسیستم شیبا اینو نیز می تواند باعث تجدید علاقه شود، که بر افزایش حجم تجارت و افزایش نوسانات تأثیر می گذارد.

این پدیده در ماه فوریه و در میان پیش بینی انتشار نسخه بتا عمومی Shibarium مشاهده شد. افزایش فعالیت نهنگ ها باعث شد که حجم تجارت شیبا اینو در 5 فوریه به 1.9 میلیارد دلار افزایش یابد که بزرگترین حجم تجارت 24 ساعته در سال جاری است. SHIB در پاسخ به اوج 0.000015 دلار افزایش یافت.

عملکرد Shiba Inu از سهام عمده

علیرغم ادغام رایج، شیبا اینو همچنان 27 درصد در سال جاری افزایش یافته است. علاوه بر این، SHIB امسال نسبت به شاخص های S&P 500 و Nasdaq 100 عملکرد بهتری داشته و به ترتیب 9% و 21% از سال تا به امروز رشد کرده است. Shiba Inu همچنین عملکرد بهتری از سهام Pfizer داشته که در حال حاضر 24.13 درصد در سال جاری کاهش یافته است.

اکثر دارایی‌های ارزهای دیجیتال نیز اخیراً ادغام شده‌اند. این نشان می دهد که وضعیت نزولی SHIB منحصر به فرد نیست و هدف قیمت 0.001 دلار آن می تواند در محدوده احتمالات باقی بماند. با راه اندازی Shibarium، ShibaSwap 2.0، SHIB: The Metaverse، و کیف پول سرد Shiba Inu که اخیراً معرفی شده است، این دارایی می تواند پشتیبانی جدیدی برای هدف گیری هدف پیدا کند.

در همین حال، با وجود تثبیت غالب، شیبا اینو سطح حمایت را در 0.00001 دلار در چند هفته گذشته حفظ کرده است. همانطور که قبلا توسط سایت های خبری گزارش شده بود، این دارایی همچنان به دفاع از حمایت 0.00001 دلاری ادامه می دهد، زیرا در انتظار تجدید علاقه سرمایه گذاران برای افزایش به بالاترین سطح فوریه 0.000015 دلار است. SHIB با قیمت 0.0000103 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 0.13 درصد افزایش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی