|

قیمت کوییک اوتوماتیک افرایش یافت؟ آیا ارزش خریدن دارد؟

قیمت کوییک

کوییک اتوماتیک را می توان لوکس ترین تیپ خانواده کوییک دانست که از نظر امکانات رفاهی و مشخصات فنی سطح بالاتری نسبت به دیگر دارد ولی تغییرات.

لینک کوتاه کپی شد

کوییک  اتوماتیک را می توان لوکس ترین تیپ خانواده کوییک دانست که از نظر امکانات رفاهی و مشخصات فنی سطح بالاتری نسبت به دیگر تیپ های کوییک دارد.کوییک بر اساس پلتفرم X200 ساخته شده و یک هاچ بک کراس کلاس B به حساب می آید. این خودرو در بحث فضای کابین و بسیاری از قطعات مانند در موتور، درهای اصلی خودرو، شیشه ها، رکاب، ستون ها و… تفاوتی با سایر اعضای خانواده X200 سایپا مانند تیبا، تیبا ۲ و ساینا ندارد که به تازگی محصولات سایپا افزایش قیمت داشتند و کوییک اوتوماتیک از این قاعده مستثنا نبوده آن هم با افزایش قیمت روبه رو شده است!

1847770_366

قیمت کوییک چقدر افزایش یافته است؟

کوییک اتوماتیک افزایش ۵ میلیونی داشت یعنی از 322 میلیون تومان به  327 رسید و قیمت کارخانه 408 میلیون تومان می باشد!

قیمت کوییک

کوییک دنده ای با کوییک اتوماتیک چه تفاوتی دارد؟

 به صورت کلی ماشین کوییک دنده ای، اتوماتیک و حتی پلاس از یک موتور ۱٫۵ لیتری با ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه تشکیل شده است. حداکثر توان خروجی این خودرو در تیپ اتوماتیک و دنده ای ۸۷ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه است. همچنین حداکثر گشتاور تیپ های مختلف خودرو کوییک ۱۲۸ نیوتون متر بر ۴۰۰۰ دور در دقیقه است. تنها تفاوت اصلی ماشین کوییک دنده ای با کوییک اتوماتیک در گیربکس دنده ای و گیربکس اتوماتیک CVT در کوییک اتومات و پلاس می باشد که مشخصات این دو خودرو را از هم جدا می کند.

کوییک اتوماتیک با چه ماشین هایی رقابت می کند؟

کوییک توماتیک عملاً ارزان ترین هاچ بک یا همان هاچ بک کراس اتوماتیک و صفر کیلومتر بازار است. با توجه به قیمتی که در بازار آزاد برای این خودرو اعلام می شود، کوییک اتوماتیک با خودروهایی مانند کوییک پلاس اتوماتیک، ساینا S اتوماتیک، پژو ۲۰۷ TU3 و… رقابت می کند

 قیمت نهایی کوییک اتوماتیک چقدر است؟

قیمت این ماشین 327 میلیون تومان در کارخانه و 408 میلیون تومان در بازار می باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی