|

خبر شوکه کننده!

قیمت ساینا S چقدر افزایش یافت؟ دلیل اعتراض مشتریان چه بود؟

ساینا S

همانطور که در اخبار های قبلی گفتیم ساینا S برای سومین بار از مرداد امسال افزایش قیمت نجومی داشته که با اعتراضات مشتریان همراه شد!

لینک کوتاه کپی شد

ساینا S محصول اقتصادی و پرفروش سایپا است که نسخه فیس‌لیفت ساینا معمولی به شمار می‌آید. ساینا S برای سومین بار از مرداد امسال افزایش قیمت نجومی داشته است این خودروی محبوب جز اقتصادی ترین سدان سایپا به حساب می آید که همانند بسیاری از خودروهای اقتصادی سایپا، به پیشرانه هشت سوپاپ ۱.۵ لیتری M۱۵‌ مجهز است که حداکثر ۸۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد.

قیمت+ساینا+اس

قیمت ساینا S چقدر تغییر کرده است؟

قیمت ساینا S در مردادماه امسال، حدود ۲۴۹ میلیون تومان بود. یکماه بعد یعنی در شهریور ۱۴۰۲، قیمت این خودرو حدود ۵ میلیون تومان افزایش یافت و به ۲۵۵ میلیون تومان رسید. با این حال افزایش قیمت ساینا S در مهرماه بیشترازماه قبل بودحدود 37 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. با نسبت گرفتن بین بهای این خودرو در ماه‌های دیگر، متوجه خوهیم شد که قیمت ساینا S نسبت به شهریورماه حدود ۱۵ درصد و نسبت به مردادماه حدود ۱۷ درصد گران‌تر شده است.

نمودار قیمتی ساینا

دلیل افزایش قیمت ساینا بالاخره چه بود؟

در گفتگو با تیم سایپا مشخص شد که این افزایش قیمت به خاطر اضافه شدن امکانات اجباری برای استاندارد های ایمنی مانند سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی می باشد.

دلیل اعتراض مشتریان بازار به افزایش قیمت چه بود؟

مشتریان بر این باور بودند که چطور بدون در نظر گرفتن وضعیت مالی مردم و همچنین توان آن ها در پرداخت این حجم از افزایش قیمت، می توانند بدون خبر قبلی و ایجاد یک پیش زمینه، قیمت ها را شدیداً بالا ببرند و مردم را تحت فشار قرار دهند.

ساینا S با کدام ماشین رقابت می کند؟

این خودرو در شهریورماه ۲۹۱ میلیون تومان نیز فراتر رفته است که آن را به رقیبی برای پژو پارس ایران خودرو تبدیل می‌کند.

قیمت امروز ساینا S چقدر می باشد؟

در جدیدترین افزایش قیمتی که بین محصولات سایپا رخ داد، ساینا اس حدود 37 میلیون گران تر از گذشته شد و حالا در مبدأ کارخانه باید با حدود ۲۹۱,۶۵۰ میلیون توسط مشتری خریداری شود.

نام خودرو قیمت نهایی قبلی قیمت جدید کارخانه  میزان افزایش قیمت

سایناS بنزینی دنده

دستی تیپ DA

۲۵۴,۷۶۰,۰۰۰ ۲۹۱,۶۵۰,۰۰۰ ۳۶,۸۹۰,۰۰۰

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی