|

اتفاق غیرمنتظره در بازار؛ قیمت خودرو افزایشی شد!

در این بین قیمت خودروهای داخلی در روزهای اخیر اندکی وارد جوّ التهابی شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازار خودرو امروز در یک اتفاق غیرمنتظره روند متفاوت‌تری را نسبت به روزهای گذشته تجربه کرد و پس از ریزش مداوم دو ماهه، روز یکشنبه، 25 تیر 1402، را با اندکی رشد آغاز کرد.

پس از اعلام نتایج سامانه یکپارچه و مصوبه جدید شورای رقابت درباره قیمت محصولات مونتاژی، بازار خودروهای چینی تغییرات و نوسانات زیادی را تجربه کرد، اما در نهایت به دلیل مشخص شدن مسیر سرمایه و پول‌های سرگردان این بازار به ثبات رسید.

در این بین قیمت خودروهای داخلی در روزهای اخیر اندکی وارد جوّ التهابی شد. به نظر می‌رسد اعلام قیمت جدید خودروی دنا، به‌عنوان یک سدان پر طرفدار داخلی، توسط شورای رقابت و اختلاف قیمت قابل توجه آن با بازار در بروز این التهاب بی‌تأثیر نبود.

قیمت کدام خودروها امروز افزایش یافت؟

افزایش قیمتی که به آن اشاره بیشتر در بین محصولات ایران خودرو مشاهده می‌شود؛ این در حالی است که تولیدات سایپا همچنان مقاومت خود را در برابر افزایش قیمت و تحرکات دلالان حفظ کرده‌اند.

امروز پارس LX، با سه میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز، امروز در نمایشگاه‌های خودرو و سایت‌های خرید و فروش 618 میلیون تومان اعلام شد.

تارا اتوماتیک، سدان لوکس ایران خودرو نیز با  پنج میلیون تومان افزایش قیمت پرچم‌دار افزایش قیمت در محصولات ایران خودرو بود و با قیمت نهایی 817 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

سورن‌پلاس، فیس‌لیفت سمند سورن با موتور EF7 نیز با دو میلیون تومان افزایش قیمت با نرخ نهایی 577 میلیون تومان در بازار امروز حاضر شد.

در بازار امروز محصولات داخلی، هیچ‌کدام از محصولات سایپا شامل افزایش قیمت نشدند و پراید 111 بدون هیچ نوسانی با قیمت 330 میلیون تومان و کوییک S که به نوعی نسخه فیس‌لیفت و بهبودیافته همین خودروست نیز بدون هیچ تغییری با قیمت 353 میلیون تومان در بازار امروز حضور پیدا کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی