|

نومورا، صندوق پذیرش بیت کوین را راه اندازی کرد!

BITCOIN

بزرگترین بانک سرمایه گذاری ژاپن، نومورا، صندوق پذیرش بیت کوین را راه اندازی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

بزرگترین بانک سرمایه‌گذاری ژاپن، شرکت Nomura Holdings «مدیریت دارایی دیجیتال لیزری» یک صندوق پذیرش بیت‌کوین را برای سرمایه‌گذاران نهادی راه‌اندازی کرد. صندوق پذیرش بیت کوین به سرمایه گذاران نهادی این امکان را می دهد که مسیری را برای سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال داشته باشند. صندوق بیت کوین دارای بالاترین سطوح مدیریت ریسک و انطباق با مشتریان سازمانی ایمن است.

این اقدام امکان در دسترس بودن بیت کوین را برای سرمایه گذاران نهادی فراهم می کند که سرمایه های تازه را به صنعت دارایی دیجیتال وارد می کنند.

Nomura صندوق پذیرش بیت کوین را برای سرمایه گذاران نهادی اعلام کرد!

Nomura Holdings یک غول مالی 500 میلیارد دلاری است که کارگزاری را برای سرمایه گذاران شهودی پیشرو فراهم می کند. این صندوق اکنون راه‌های یکپارچه را برای دسترسی به دارایی دیجیتال بیت کوین به مؤسسات ارائه می‌کند که منجر به پذیرش گسترده می‌شود.

سباستین گوگلیتا، رئیس مدیریت دارایی دیجیتال لیزری گفت که فناوری رشد اقتصادی را امکان پذیر می کند و درازمدت با بیت کوین مواجه می شود.

«فناوری محرک اصلی رشد اقتصاد جهانی است و بخش بزرگی از اقتصاد را از آنالوگ به دیجیتال تبدیل می‌کند. گوگلیتا در بیانیه‌ای گفت: بیت‌کوین یکی از عوامل این تغییر تحول‌آفرین طولانی‌مدت است و قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض بیت‌کوین راه‌حلی را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد تا این روند کلان را تصاحب کنند.

چندین بانک سرمایه گذاری اکنون به مشتریان نهادی اجازه می دهند تا از بخش دارایی های دیجیتال استفاده کنند. این توسعه وال استریت و صنعت دارایی دیجیتال را پل می کند و منجر به پذیرش گسترده بازارهای ارزهای دیجیتال می شود.

فیونا کینگ، رئیس بخش توزیع در گفت: «ما خوشحالیم که اکنون صندوق پذیرش بیت‌کوین خود را راه‌اندازی می‌کنیم، که به سرمایه‌گذاران نهادی این امکان را می‌دهد تا مسیری امن به سمت سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتالی را که با پشتیبانی مالی تثبیت‌شده، با بالاترین سطوح مدیریت ریسک و انطباق همراه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی