|

خدافظی بیت کوین حتمی است؟

BITCOIN

بیت کوین ممکن است 22 درصد بیشتر سقوط کند، مجدداً امان دارد روند سال 2017 آزمایش کنید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین در نمودارهای هفتگی بیش از 11 درصد سقوط کرده است. برخی از اعضای جامعه اشاره کرده اند که این سقوط ممکن است ناشی از گزارش هایی در مورد فروش دارایی های بیت کوین اسپیس ایکس باشد. برخی دیگر به ورشکستگی اورگراند چین به عنوان یک دلیل بالقوه اشاره کرده اند. علیرغم دلیل سقوط، برخی از تحلیلگران موافق هستند که ممکن است اصلاح بیشتر قیمت در افق باشد.

به گفته علی، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، در 10 سال گذشته، هر بار که بیت کوین به زیر SMA 200 روزه (میانگین متحرک ساده) رسیده، قیمت آن به قیمت واقعی کاهش یافته است. علاوه بر این، علی اضافه می کند که قیمت واقعی فعلی حدود 20350 دلار است. این نشان دهنده کاهش حدود 22 درصدی نسبت به سطوح فعلی است.

مشاهدات علی از شباهت‌های دیگر مجموعه داده‌ها استفاده می‌کند. طبق گزارش CryptoQuant، قیمت واقعی دارندگان بیت کوین کوتاه مدت می تواند خطری برای دارایی ایجاد کند. قیمت محقق شده میانگین قیمتی است که تمام بیت کوین (BTC) آخرین معامله روی زنجیره انجام شده که تقسیم آن بر میزان تعداد BTC در گردش است. این گزارش قیمت واقعی BTC را که برای 1 تا 6 ماه نگه داشته شده است با قیمت واقعی BTC که برای 1 سال در چرخه 2019 و چرخه فعلی نگهداری می شود مقایسه کرده است.

ضرر بیت کوین نسبت به قبل کمتر شده است؟

 

گزارش CryptoQuant همچنین اضافه کرد که سرمایه‌گذاران مانند سال 2019 متضرر نخواهند شد. طبق این گزارش، حداکثر ضرر برای دارندگان کوتاه‌مدت در طول سال 2019 بین 41 تا 45 درصد بوده است. در حال حاضر، ضرر حدود 4٪ - 9.2٪ است.

این گزارش خاطرنشان کرد که

«لازم است که حتی در صورت کاهش بیشتر قیمت بیت کوین، این ارزش تحقق یافته افزایش یابد. افزایش ارزش واقعی نشان دهنده علاقه مضاعف به نگهداری بیت کوین است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی