|

حماسه ای دیگه از ترامپ و رمزارزها!

BITCOIN

ترامپ بار دیگر در بازار NFT خبرساز شد، ماجرا چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

دنیای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) با افزایش غیرمنتظره قیمت‌ها غریبه نیست و انتشار اخیر عکس رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ، به عنوان بخشی از پرونده حقوقی او در جورجیا، به افزایش قابل توجهی در ارزش NFT‌هایی که تصویر او را نشان می‌دهد، دامن زده است.

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز NFTهایی از دونالد ترامپ، که در دسامبر 2022 معرفی شدند، افزایش قابل توجهی از ارزش را تجربه کردند. به طور خاص، قیمت کف این NFTها در بازار OpenSea بیش از 62 درصد در یک بازه زمانی کوتاه افزایش یافت و از 0.138 به 0.224 اتریوم (ETH) جهش کرد.

حضور دونالد ترامپ در رسانه‌های اجتماعی از زمان ممنوعیت او از توییتر که اکنون X نامیده می‌شود نسبتاً محدود بوده است. پرونده حقوقی علیه ترامپ در جورجیا ادعا می‌کند علیرغم شکست در مقابل جو بایدن، او و 18 تن از همکارانش بخشی از یک طرح با هدف لغو نتایج انتخابات 2020 بودند. ترامپ در 24 آگوست تسلیم مقامات شد و متعاقباً با وثیقه 200 هزار دلاری آزاد شد.

جالب اینجاست که در حالی که ترامپ در گذشته علناً نسبت به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ابراز تردید کرده بود، گزارش اخیر نشان داد که او بیش از 2.8 میلیون دلار در کیف پول خود اتریوم دارد. این نشان می‌دهد که ترامپ علی‌رغم ملاحظات عمومی، علاقه شخصی به ارزهای دیجیتال دارد.

از آنجایی که ترامپ همچنان پیشتاز نامزدی حزب جمهوری‌‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است، برخی از نامزدها شروع به دادن وعده‌های مرتبط با رمزارزها کرده‌اند.

به عنوان مثال، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا که یکی از نامزدهای برجسته پشت ترامپ است، متعهد شده است که در صورت انتخاب شدن، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را ممنوع خواهد کرد.

به طور کلی همگرایی سیاست، مسائل حقوقی و فضای ارزهای دیجیتال به ویژه در زمینه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 و بحث‌های جاری پیرامون ارزهای دیجیتال و چارچوب‌های نظارتی، به طور فزاینده‌ای مشهود است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی