|

دسترسی به کیف پول شیبااینو غیر ممکن شد؟!

Shiba Inu

سرمایه‌گذاری 5 میلیارد دلاری در SHIB دسترسی به کیف پول را از دست داد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک سرمایه‌گذار در اواخر سال 2020 توکن‌های شیبا اینو را به ارزش 8000 دلار خریداری کرده بود که در اکتبر 2021 به 5 میلیارد دلار افزایش یافت. SHIB در این مدت به بالاترین حد خود یعنی 0.00008616 دلار رسیده و او را در کمتر از یک سال میلیاردر کرده بود. بازدهی بزرگتر از عمر به طور گسترده در اخبار در آن زمان پوشش داده شد و آن را بزرگترین تجارت تمام دوران نامیدند.

با این حال، نزدیک به دو سال پیش صحبت‌هایی در مورد اینکه سرمایه‌گذار که 5 میلیارد دلار با SHIB درآمد داشته، ممکن است دسترسی به کیف پول خود را از دست داده باشد، شایعه بود. تصور کنید که ثروت نسلی به دست می آورید و نمی توانید تمام پول را با از دست دادن کلیدهای امنیتی خود تجربه کنید.

شیبا اینو: سرمایه گذار SHIB که کلیدهای گمشده و کیف پول 5 میلیارد دلاری را به دست آورد؟

shiba Inu باعث شد بسیاری از سرمایه گذاران اولیه از سال 2020 تا 2021 به مولتی میلیونر و میلیاردر تبدیل شوند. این توکن بین آگوست 2020 تا اکتبر 2021 به میزان 85,000,000% (85 میلیون درصد) افزایش یافت. فقط 14 ماه طول کشید تا سرمایه گذاران اولیه SHIB ثروت ایجاد کنند که تقریبا یک عمر طول می کشد.

بنابراین واقعا چه اتفاقی برای سرمایه‌گذار افتاد که سرمایه‌گذاری 8000 دلاری را به 5 میلیارد دلار تبدیل کرد.در واقع سرمایه گذار دسترسی به کلیدهای خود را از دست نداد، اما بسیار شوکه بود که سرمایه‌گذار SHIB به سودهای زنجیره‌ای ۵ میلیارد دلاری دست یافت و به کیف پول خود دسترسی داشت.

تنها چند روز پس از اینکه SHIB در اکتبر 2021 به ATH خود رسید، مبلغ شگفت‌انگیزی 2.9 میلیارد دلار فروخت. باقی مانده میلیاردها دلار، او آنها را چند هفته بعد فروخت و دیگر دیده نشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی