|

شکست گریبان ریپل شد؟

XRP

مانند کل بازار، XRP نیز با شکست مواجه شد. این منجر به کاهش قابل توجهی در سود کسب شده در 13 جولای شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانند کل بازار، XRP نیز با شکست مواجه شد. این منجر به کاهش قابل توجهی در سود کسب شده در 13 جولای شد. با این حال، طرفداران XRP همچنان دیدگاه خوش بینانه ای در مورد رشد آینده دارایی دارند. اگراگ، یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال، به پیش بینی بلندپروازانه خود مبنی بر افزایش 28250 درصدی ارزش XRP در طولانی مدت اطمینان داشت. این پیش بینی بر اساس پیش بینی قبلی او است که در فوریه فاش شد.

ایگرگ از نوسانگر میانگین احساسات [ASO] استفاده می کند که معمولاً فک تمساح نامیده می شود. این تحلیلگر الگوهای جذابی را که در اندیکاتور ASO ذکر شده است، با استفاده از داده های تاریخی به عنوان شواهد برجسته کرد.

زمان آن فرا رسیده است که پست تغییر دهنده بازی را از 25 فوریه 2023 دوباره مرور کنیم، که همه از هیجان سر و صدا می کنند.با استفاده از همین تحلیل، او افزایش احتمالی ۲۸۲۵۰ درصدی آلتکوین را پیش بینی کرد. با این وجود، امکان سنجی چنین افزایش قابل توجهی مشکوک است. با توجه به شرایط فعلی دارایی، دستیابی به نرخ رشد بیش از 28000 درصد بسیار غیرممکن به نظر می رسد. با این حال، شایان ذکر است که XRP از بیت کوین [BTC] و اتریوم [ETH] به عنوان بهترین ارز دیجیتال در سال گذشته عملکرد بهتری داشته است. آلتکوین در طول سال گذشته 51 درصد افزایش یافت، در حالی که سایر دارایی ها حداقل سود را تجربه کردند.

نهنگ های XRP در حال تجمع هستند!

در گزارش اخیر Santiment، اشاره شد که XRP شاهد افزایش سطح فعالیت خود بوده است. قابل ذکر است، 221 آدرس وجود دارد که هر کدام دارای مقدار قابل توجهی XRP از 10 میلیون تا 1 میلیارد دارایی هستند. این نهنگ‌ها روی هم، مجموعاً 16.13 میلیارد توکن دارند که معادل ارزش شگفت‌انگیز 8.71 میلیارد دلار است. افزایش فعالیت نهنگ مطمئناً می تواند به عنوان یک شاخص صعودی در نظر گرفته شود.

علاوه بر این، تعداد آدرس‌های فعال افزایش یافته است. داده‌های Messari Crypto نشان داد که تعداد کل آدرس‌های فعال در بازار XRP به ۲۷۸۳۹ می‌رسد. در هفته گذشته، این شبکه رشد قابل توجه 10.47٪ را تجربه کرد.

اگرچه این جنبه‌ها ممکن است شاخص‌های مثبتی باشند، اما عناصر مرتبط با اختلاف حقوقی مربوط به ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار [SEC] وجود دارد که می‌تواند بر وضعیت تأثیر بگذارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی