|

پیش بینی قیمت ریپل!

XRP

ریپل: پیش‌بینی قیمت XRP!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توکن بومی ریپل XRP توانست در آخر هفته زمانی که بازارهای ارزهای دیجیتال سقوط کردند، ثابت بماند. اگرچه XRP کاهش یافت، اما توانست جایگاه 0.53 دلاری خود را پس بگیرد و در سمت سبزتر طیف باقی بماند. این توکن در 24 ساعت گذشته 3 درصد رشد داشته و عملکرد بهتری نسبت به سایرتوکن های پیشرو در بازار داشته است. هدف XRP رسیدن به مرز 1 دلار است، اما تلاش‌ها برای حرکت رو به جلو بیهوده است. بازارها طرفدار افزایش قیمت نیستند که قیمت آن عمدتاً روی قیمت پایین بماند.

انجمن XRP پیش‌بینی قیمتی را برای عملکرد دارایی دیجیتال تا پایان ماه ارائه کرده است. در این خبر، پیش‌بینی قیمت XRP برای 30 ژوئن 2023 را که توسط جامعه به تنهایی در CoinMarketCap پیش‌بینی شده است را به شما ارائه می دهیم.

با وجود حفظ جریان مثبت، سرمایه گذاران نسبت به XRP نزولی هستند و بر این باورند که ممکن است در هفته های آینده کاهش یابد. طرح شکایت SEC علیه Binance و Coinbase نشان میدهد که ممکن است بازارها در چند روز آینده ناهموار شوند. این امر بر عملکرد کلی بازار ارزهای دیجیتال فشار می آورد و بر قیمت XRP در شاخص ها تأثیر منفی می گذارد.

طبق پیش‌بینی قیمت جامعه، XRP می‌تواند در 30 ژوئن 2023 با قیمت 0.47 دلار معامله شود. این کاهش تقریباً 10 درصدی در سه هفته آینده نسبت به قیمت فعلی آن 0.53 دلار است. این پیش‌بینی نشان داد که سرمایه‌گذاران بر این باورند که کریپتو تا پایان ماه می‌تواند به سمت جنوب حرکت کند تا شمال.

با این حال، مایکل ون د پوپ، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، مخالف این  تحلیل بود و پیش‌بینی کرد که XRP می‌تواند به سمت بالا گسترش یابد. او به همراه نموداری که پیش‌بینی کرد در آینده به 0.57 دلار برسد، در توییتی نوشت: «XRP همچنان مشتاق است که برای هفته‌ی آینده روند صعودی داشته باشد».

در زمان انتشار، توکن بومی ریپل با قیمت 0.53 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته روز 3.1 درصد رشد داشت. این قیمت نسبت به بالاترین قیمت خود یعنی 3.40 دلار که در ژانویه 2018 به آن رسیده بود، 84.34 درصد کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی