|

پیش بینی مهم از ریپل!

xrp

پیش بینی مهم از قیمت ریپل آیا امیدی به این رمزارز پیشرو هست یاخیر؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ریپل که از زمان اعلام پیروزی در دادگاه خود مقابل SEC، افزایش ارزش 50 درصدی را با قیمت های فعلی تجربه می‌کند، هنوز هم مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار دارد. این بار Shannon Thorp، مدیر خزانه‌داری غول بانکی Wells Fargo با انتشار توییتی درباره آینده XRP اظهارنظر کرده است. او معتقد است ریپل طی 4 الی 7 ماه آینده می‌تواند قیمتی بین 100 الی 500 دلار را به خود ببیند. این پیشگویی کمی نیست چرا که ریپل برای رسیدن به این ارقام باید حداقل 14,185 و حداکثر 71,328 درصد رشد کند.

به عقیده Thorp، جامعه ریپل اکنون دو دسته شده است. یک گروه صرفا به نمودار قیمتی تکیه کرده و گروه دیگر معتقد است همکاری ها و گسترش کاربرد ریپل، قیمت را حرکت خواهد داد. البته او معتقد است اهمیت Liquidity Strength یا قدرت نقدینگی از دو مورد بالا بیشتر است. افزایش حجم خرید و فروش چیزی است که ریپل را به سطوح بالا سوق می‌دهد.

قاضی منطقه‌ای ایالات متحده آمریکا، جد راکوف، که بر پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) علیه Terraform labs نظارت می‌کند، رویکرد استفاده شده در حکم ماه گذشته در پرونده SEC علیه Ripple labs را رد کرده است.

این تصمیم در تضاد با حکم آنالیسا تورس، قاضی منطقه‌ای ایالات متحده در پرونده ریپل است که در آن تفاوت قابل توجهی بر اساس نحوه فروش توکن‌ها در نظر گرفته شد. بر اساس خلاصه حکم ریپل، کوین‌هایی که مستقیماً به سرمایه‌گذاران نهادی فروخته می‌شوند، اوراق بهادار در نظر گرفته می‌شوند، در حالی که آنهایی که از طریق معاملات بازار ثانویه به سرمایه‌گذاران خرد فروخته می‌شوند، چنین نیستند. گفتنی است که حکم جدید اکنون پیروزی ریپل را زیر سوال می برد

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی