|

بررسی قیمت ریپل و حواشی آن!

xrp

با توجه به چارت تایم‌فریم روزانه رمز‌ارز ریپل، اگر تحلیل قبل را مشاهده کنید، زمانی که قیمت در محدوده ۰.۵۰ دلار قرار داشت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به چارت تایم‌فریم روزانه رمز‌ارز ریپل، اگر تحلیل قبل را مشاهده کنید، زمانی که قیمت در محدوده ۰.۵۰ دلار قرار داشت، تحلیلی ارائه شد که در آن با بررسی تمامی سناریو‌ها به این نتیجه رسیدیم که بازار از نظر تکنیکالی بسیار مستعد رشد است و گفته شد در صورتی که قیمت موفق به شکست از سقف این الگو و تثبیت بالای محدوده ۰.۵۹۵۰ دلار شود، بازار به شدت گاوی شده و مسیر رشد و صعود قیمت تا محدوده مقاومتی ۰.۸۰ دلار، هموار خواهد شد. همچنین گفته شد که به احتمال زیاد نهایتا تا یک‌ماه آینده تکلیف این پرونده مشخص خواهد شد و اگر ریپل از این شکایت تبرئه شود، به‌شدت گارد صعودی به خود می‌گیرد.

اکنون دقیقا پس از گذشت یک ماه، بازار به تحلیل ما احترام گذاشت و تمامی سناریو گفته شده محقق شد. قیمت از محدوده‌ای که تحلیل ارائه شد تاکنون حدود ۱۰۰٪ رشد قیمت را تجربه کرد و با رسیدن به محدوده مقاومتی ۰.۸۰ دلار که از قبل مشخص شده بود، با فشار فروشندگان مواجه شد. درحال حاضر با توجه به رشد زیادی که ریپل تجربه کرده است، انتظار داریم بازار وارد فاز اصلاح قیمت شود و تا محدوده سقف الگوی شکسته شده یعنی حمایت ۰.۵۵ دلار شاهد پولبک و برگشت قیمت باشیم و پس از رسیدن قیمت به این محدوده و تثبیت شدن بالای آن، رمز‌ارز ریپل به روند صعودی خود ادامه دهد. این نکته را در نظر داشته باشید که پولبک قیمت تکمیل شود و از معامله عجولانه پرهیز کنید.

از طرفی قانونگذار حکم قاضی تورس را در مورد وضعیت امنیتی XRP در SEC در مقابل پرونده ریپل به چالش می کشد

نبرد حقوقی بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و ریپل به بردهای جزئی برای هر دو طرف منجر شده است و به SEC اجازه می دهد تا به پرونده خود ادامه دهد. در حالی که با انتقادات جامعه XRP مواجه است، SEC موضع خود را پس از تصمیم دادگاه بیان کرده است. گزارش ها حاکی از آن است که SEC ممکن است ادامه پیگیری پرونده را انتخاب کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی