|

عملکرد حیرت انگیز بیت کوین!

BITCOIN

بیت کوین در بحبوحه افت همبستگی بهتر از نزدک عمل کرد!چرا و بیانگر چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک گزارش تحقیقاتی اخیر توسط NYDIG نشان داد که همبستگی بیت کوین با بازار سهام نسبت به اوج دوران کووید به طور قابل توجهی کاهش یافته است. همانطور که در زیر نشان داده شده است، بیت کوین به شدت به سهام یا سایر کلاس‌های دارایی اصلی در دوران پیش از همه‌گیری وابسته نبود. با این وجود، زمانی که بانک‌های مرکزی و تنظیم‌کننده‌ها در سراسر جهان با محرک‌های پولی و مالی در طول همه‌گیری واکنش نشان دادند، این همبستگی شروع به افزایش کرد.

Untitled

همبستگی فعلی تقریباً در سطح پایین اواسط سال 2021 است. با توجه به شاخص هایی مانند S&P 500 که در سبز معامله می شود، این افت ممکن است مانند یک اسپویل اسپورت به نظر برسد. با این حال، ممکن است اساساً اینطور نباشد.

بازده بیت کوین YTD بیش از 55.5 درصد است. اکنون، این بالاتر از ETH [44.9٪] و Altcoins [6.65٪] است. در واقع، سهام های برتر مانند اپل، گوگل و مایکروسافت نیز در سال جاری با 39٪ به 47٪ افزایش یافته اند. تا آنجا که به عملکرد کل مربوط می شود، اعداد شاخص های سهام نیز چندان چشمگیر نیستند. به عنوان مثال، S&P 500 در همان بازه زمانی YTD تنها 14.2٪ افزایش یافته است، در حالی که Nasdaq 30.68٪ افزایش یافته است، به BTC از نظر بازده مطلق برتری دارد.

تسلط بیت کوین افزایش می یابد

در میان افت همبستگی، توجه به این نکته ضروری است که تسلط بیت کوین در بازار در حال افزایش است. برای زمینه، تسلط بیت کوین نسبت ارزش بازار BTC به بقیه بازار کریپتو است. یک رقم رو به افزایش معمولاً نشان می دهد که دارایی با سرعت بیشتری به ارزش بازار خود می افزاید و بالعکس. به عبارت ساده تر، تسلط بالا فقط به افزایش قدرت بیت کوین در وضعیت کلی بازار کریپتو اشاره دارد. در نوامبر سال گذشته، BTC.D حدود 39 درصد بود. با این حال، در حال حاضر، تقریبا به 50 درصد رسیده است. در واقع، در حال حاضر با سطوحی است که آخرین بار در می 2021 ثبت شده است.

در واقع، کارشناسان صنعت به ادامه رشد بیت کوین در بازار اشاره کرده اند. مایکل سیلر، مدیر اجرایی MicroStrategy در مصاحبه اخیر بلومبرگ گفت که تسلط BTC تقریباً دو برابر خواهد شد و به 80 درصد خواهد رسید. سایرتوکن ها که توسط قانون‌گذاران به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته می‌شوند، از نظر حداکثری بیت‌کوین، یک موهبت برای کینگ کوین است و در ادامه او اضافه کرد که

کل صنعت به نوعی مقدر است که به بیت کوین و نیم دوجین تا ده ها توکن اثبات کار دیگر منطقی شود.

علاوه بر این، سایلر انتظار دارد قیمت بیت کوین ده برابر و سپس ده برابر از سطوح فعلی افزایش یابد. در زمان انتشار، بیت کوین پس از مشاهده انحراف تقریبا ناچیز 0.8 درصدی در روز گذشته، با 25880 دلار معامله شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها