|

تجزیه و تحلیل قیمت!

پیش بینی مهم از قیمت دوج کوین!

dogcoin

راهنمای تجزیه و تحلیل قیمت Dogecoin برای هفته آینده شکست حرکتی بالا از خط روند حمایت طولانی مدت قیمت Dogecoin را برای اصلاح طولانی تر…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در بحبوحه بهبود سال جدید در بازار کریپتو، قیمت Dogecoin شکل گیری یک الگوی کانال رو به افزایش را نشان می دهد. این الگو از دو خط روند صعودی تشکیل شده است که در حال حاضر در یک دارایی ثابت است. با این حال، با فروش اخیر در بازار، قیمت DOGE حمایت الگو را از دست داد که نشان دهنده کاهش قابل توجهی در روزهای آینده است.

و شکست نزولی از خط روند پشتیبانی الگوی کانال، قیمت Dogecoin را با 15.55 درصد کاهش مواجه کرد. شکست صعودی از مقاومت 0.88 دلاری، تز نزولی را تضعیف خواهد کرد. حجم معاملات 24 ساعته در توکن دوج کوین 383.2 میلیارد دلار می‌باشد که نشان دهنده افزایش 3.5 درصدی است.

در 9 فوریه، قیمت Dogecoin یک شکست بزرگ از خط روند پشتیبانی الگوی کانال ایجاد کرد. این شکست نشانه معکوس شدن روند است زیرا جو بازار باید از خرید در نزول به فروش در رالی تغییر کند. با این حال، قیمت توکن اخیراً از حمایت 0.079 دلار بازگشت و قبل از شروع ریزش احتمالی، یک مرحله آزمایش مجدد جزئی را آغاز کرد. در سه روز گذشته، قیمت توکن 6.4 درصد از حمایت 0.079 دلار افزایش یافت که قیمت را به قیمت فعلی 0.084 دلار رساند.

این مرحله آزمایش مجدد اعتبار می‌دهد که آیا قیمت می‌تواند اصلاحات جاری را حفظ کند یا خیر. با خرید پایدار، قیمت Doge به عنوان مقاومت بالقوه دوباره به علامت 0.88 دلار خواهد رسید. اگر قیمت در زیر این مقاومت پایداری نشان دهد، احتمالاً قیمت شاهد کاهش بیشتر خواهد بود. این اصلاح طولانی مدت ممکن است قیمت Dogecoin را 15.5٪ و به 0.071 دلار کاهش دهد. 

نشانگر فنی RSI: 

شاخص قدرت نسبی یک نوسانگر مومنتوم است که قدرت عملکرد قیمت دارایی را اندازه گیری می کند. بنابراین، شیب روزانه RSI پایین‌تر از خط وسط نشان‌دهنده رشد نزولی اساسی توکن است. 

EMA ها: تجمع روزانه مهم EMA (20، 50، 100، 200) بین قیمت فعلی Dogecoin و 0.088 دلار، قیمتی با کمترین مقاومت یا مسیری آسان در نزول را نشان می دهد.

سطوح قیمت روزانه دوج کوین نرخ نقطه: 0.083 دلار

روند: صعودی

نوسانات: متوسط سطوح مقاومت - 0.0887 دلار و 0.1 دلار سطوح پشتیبانی - 0.079 دلار و 0.071 دلار

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها