|

به یک دلارمی‌رسد؟!

پیش بینی جنجالی و مهم از قیمت دوج کوین!!

dogcoin

پیش بینی قیمت Dogecoin – آیا DOGE می تواند در سال 2023 به 1 دلار برسد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت Dogecoin در 24 ساعت گذشته 6 درصد کاهش یافته است و به 0.082213 دلار سقوط کرده زیرا بازار ارزهای دیجیتال همچنان به دنبال آخرین افزایش فدرال رزرو و تأثیرات مداوم سقوط FTX ادامه دارد. آخرین حرکات آن همچنین به این معنی است که در هفته گذشته 16 درصد و در دو هفته گذشته 20 درصد کاهش یافته و امید جامعه آن برای نوعی ادغام توییتر محقق نشده باقی مانده است. با این حال، با فرض اینکه توییتر در نهایت پرداخت های مبتنی بر Dogecoin یا نوعی انعام را در آینده نزدیک معرفی کند، DOGE به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. اما اگر شبکه اجتماعی این کار را نکند، می توان گفت که اصول اولیه آلت کوین به تنهایی برای بالا بردن آن از سطح فعلی کافی است.

پیش بینی قیمت Dogecoin – آیا DOGE می تواند در سال 2023 به 1 دلار برسد؟

 با نگاهی به نمودارهای Dogecoin، به نظر می‌رسد که در حال حاضر از مسیر برگشت نزولی عبور می‌کند، زیرا سودهای اخیر راه را برای سقوط به سمت ضرر ایجاد می‌کند. شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) از 60 در ابتدای دسامبر به زیر 40 امروز کاهش یافته و به نظر می رسد در کوتاه مدت به کاهش خود همچنان ادامه دهد.

در همان زمان، میانگین متحرک 30 روزه DOGE (قرمز) پس از افزایش های اخیر، کاهش یافته است و به نظر می رسد که به سمت میانگین 200 روزه خود (آبی) کاهش خواهد یافت. اگر پایین تر از میانگین بلندمدت باشد، این می تواند نشانه فروش بیشتر باشد. جامعه امیدوار می‌باشد و به نظر می رسد چنین انتظاراتی تقریباً به طور کامل بر این فرض استوار است که توییتر، با در دست داشتن ایلان ماسک که از دوج کوین پشتیبانی می کند، دیر یا زود DOGE Tipping را ادغام خواهد کرد. جدای از نگهداری ماسک از DOGE و نکات (از آوریل) در مورد پرداخت‌های مبتنی بر DOGE، هیچ مدرک واقعی مبنی بر اینکه توییتر واقعاً در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از dogecoin در آینده است، وجود ندارد. به این ترتیب، امید به دستیابی DOGE به 1 دلار رویایی بیش نیست.

تنها راه نجات دوج کوین پذیرش توسط توییتر است که این پذیرش به ندرت پیش خواهد آمد، در حالی که عدم توسعه نسبی آن به این معنی است که شانس کمی برای جذابیت بیشتر برای کاربران و پذیرندگان احتمالی دارد. با این وجود، یک شروع مثبت در سال 2023 برای بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند شاهد افزایش متوسط ​​DOGE باشد. اینکه بازار می تواند در جهت مثبت تری حرکت کند، با این واقعیت که تورم در نقاط مختلف جهان در حال کاهش و تاکید شده است، چیزی که نشان دهنده بهبود تدریجی شرایط اقتصاد کلان است. با توجه به بهبود شرایط اقتصادی و احساسات بازار، می توان تصور کرد که DOGE می تواند به سطوحی که قبلا در سال 2022 شاهد بود، مانند 0.14 دلار یا بالاتر، بازگردد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها