|

بررسی سفارشات خرید و فروش!

بررسی سیگنال های مهم بیت کوین!

Bitcoin

بررسی سفارشات خریدوفروش بیت‌کوین در صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس نشان می‌دهد که ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بررسی سفارشات خریدوفروش بیت‌کوین Bitcoin در صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس نشان می‌دهد که تراکم سفارشات فروش در ناحیه ۲۳۸۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار در حال افزایش است که این موضوع می‌تواند مانع از صعود بیشتر و آغازگر اصلاح بیت‌کوین باشد. سفارشات خرید در محدوده ۲۰۷۵۰ دلار نیز در حال افزایش است.

این در حالی است که در نمودار قیمتی بیت‌کوین نیز، شاهد شکل‌گیری الگوی کنج هستیم که این موضوع می‌تواند خطر اصلاح قیمت را افزایش دهد.

از طرفی در روز‌های اخیر حجم بیت‌کوین‌ها و اتر‌های جابه‌جا شده افزایش چشم‌گیری داشته است. بزرگترین تراکنش بیت‌کوین در ۴ هفته اخیر در شبکه ثبت شد و موجودی یک آدرس را از صفر به ۱۳،۳۶۹ بیت‌کوین معادل ۳۱۳.۱ میلیون دلار رساند. چندساعت بعد، وال دیگری ۵،۲۷۸ بیت‌کوین معادل ۱۲۳ میلیون دلار را از صرافی Gate.io به یک والت ناشناس منتقل کرد. یک وال اتریومی نیز ۱۸۶،۰۰۹ ETH به ارزش ۳۰۹ میلیون دلار را از آدرسی به آدرس دیگر جابه‌جا کرد. این جابه‌جایی‌ها ممکن است در روز‌های آینده نوسانات قیمت بیت‌کوین تاثیرگذار باشد.

و با نوسانات قیمت بیت‌کوین، نزدیک به ۵۰ میلیون دلار از معاملات لیکویید شدند که این میزان از لیکویید ‌شدن موقعیت‌های خرید، بیش‌ترین مقدار از۲۱ نوامبر ۲۰۲۲ بوده است. بااین‌حال تنها چند ساعت تا بسته شدن کندل ماهانه بیت‌کوین فرصت باقی است و اگر این کندل به شکل فعلی بسته شود، بهترین عملکرد ماهانه بیت‌کوین از نوامبر ۲۰۲۱ به ثبت رسیده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها