|

قیمت SHIB به ۰.۰۱ دلار خواهد رسید؟

درخواستی مهم از شیبااینو که او را متحول می کند!

shibainu

انجمن شیبا اینو از بایننس می‌خواهد تاBONE را فهرست کند آیا قیمت SHIB به 0.01 دلار خواهد رسید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جامعه Shiba Inu یکی از نیروهای محرک در انجام کارها و استفاده از SHIB در بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال بوده است. جامعه شیبا اینو با پیشبرد مطالبات و دستور کار خود، کمپین ها و درخواست های متعددی را در گذشته انجام داده است.

یکی از این نمونه‌های مهم از گذشته، تجمع ارتش شیبا برای فهرست کردن ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) در صرافی رابین‌هود است. در مجموع 559559 طرفدار آن را امضا کردند.

اکنون، در نامه جدید، ارتش شیبا اینو خواستار فهرست کردن توکن حاکمیتی صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap، BONE، در بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال بایننس است. این درخواست به صورت زنده در Change.org منتشر شده است و تاکنون نزدیک به 1500 رای به دست آورده است.

تبادل غیرمتمرکز (DEX) ShibaSwap زاییده فکر توسعه دهندگان Shiba Inu است و توسط بنیانگذار مستعار آن ریوشی تأسیس شده است. BONE به عنوان نشانه حاکمیت اکوسیستم Shibaswap به ارتش شیبا اجازه می دهد تا در مورد پیشنهادات آینده رای دهد.

رای گیری برای این پیشنهاد در DOGGY DAO، سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) ShibaSwap انجام خواهد شد. هرچه تعداد توکن های BONE کاربر بیشتر باشد، وزن بیشتری در این تلاش های آینده خواهد داشت.

Shiba Inu، BONE و Shibarium

تعداد کل توکن‌های BONE 250 میلیون است و برای پرداخت هزینه‌های گاز در پروتکل مقیاس‌پذیری لایه 2 Shibarium مورد انتظار Shiba Inu استفاده می‌شود. طبق آخرین به‌روزرسانی‌ها، راه‌اندازی شیباریوم در این ماه آینده در 14 فوریه انجام می‌شود. همچنین، توسعه‌دهنده اصلی Shytoshi Kusama تأیید کرده که همه چیز برای راه‌اندازی Shibarium در مسیر است.

در این دادخواست همچنین اشاره شده است که SHIB، BONE و LEASH مرحله بعدی انقلاب DeFi را رهبری خواهند کرد. در ادامه می افزاید:

ShibaSwap به کاربران این امکان را می دهد تا رمزهای DIG (ارائه نقدینگی)، BURY (سهام) و SWAP را برای به دست آوردن بازده WOOF از طریق سیستم پاداش درآمد غیرفعال پیچیده و نوآورانه ما انجام دهند.

پلتفرم ما همچنین به ShibArmy اجازه می‌دهد تا به NFT‌های آینده و ابزارهای اضافی مانند ردیاب‌های نمونه کارها دسترسی داشته باشد تا ناوبری در دنیای رمزارز را ساده و شهودی کند.

اگر این درخواست ارتش شیبا به موفقیت برسد، مطمئناً معامله بزرگی خواهد بود. بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، نقدینگی عظیمی را به توکن‌های BONE ارائه خواهد کرد. بنابراین این امر قدرت بیشتری را در اختیار صاحبان BONE و سایر بازیکنان در اکوسیستم شیبا قرار می دهد.

تا زمان انتشار، توکن بومی Shiba Inu SHIB با 13 درصد افزایش با قیمت 0.00001417 دلار معامله می شود. علیرغم همه آشفتگی های بازار در سال گذشته، SHIB همچنان جایگاه خود را در میان پانزده دارایی برتر ارزهای دیجیتال حفظ می کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها