|

دلیل ای همه هجوم؟

نهنگ های اتریوم از جون شیبااینو چی میخوان؟!

shibainu

نهنگ های اتریوم توکن های شیبا اینو را جمع آوری می کنند. در اینجا چیزی است که باید انتظار داشتki

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا اینو،قاتل دوج کوین است که توسط سرمایه گذاران بزرگ کیف پول در شبکه اتریوم جذب می شود. نهنگ‌ها از سال 2022 به‌طور مداوم توکن‌های SHIB جمع‌آوری کرده‌اند. علی‌رغم تقاضای نهنگ‌ها، این ارز دیجیتال در محدوده محدودی گیر کرده و 90 درصد از بالاترین رکورد خود فاصله دارد.

نهنگ های اتریوم شیبا اینو را جمع آوری می کنند

سرمایه گذاران بزرگ کیف پول شبکه اتریوم به طور مداوم از طریق کاهش قیمت SHIB، میم کوین را به دست می آورند. این از اواسط سال 2022 شروع شد و در نیمه دوم سال ادامه یافت. Dogecoin-Killer در حال حاضر 90 درصد از بالاترین رکورد خود فاصله دارد.

Shiba Inu دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار پس از Dogecoin است. علیرغم افزایش تقاضا از سوی نهنگ ها، توکن میم  نتوانسته ضررهای زمستان کریپتو را از بین ببرد.با مشاهده دقیق، انباشت توسط نهنگ ها نشان می دهد که مشارکت خرده فروشی کم است و موسسات و معامله گران حرفه ای در حال جذب SHIB در محدوده قیمت فعلی هستند. باید مشارکت بیشتری از خرده‌فروشی صورت گیرد، زیرا احساسات معامله‌گران همچنان نزولی است.

نمودار

قیمت Shiba Inu پس از اواسط دسامبر در محدوده قیمتی محدودی قرار داشت و در سال 2023 به کاهش خود ادامه داد. کاهش SHIB باعث شده است که میم کوین به سطح حمایت بحرانی 0.0000081 دلار نزدیک شود. قیمت شیبا اینو در پایین ترین حد سقوط ژوئن 2022 در این محدوده بود.

داده‌های Whalestats ردیاب هوش رمزنگاری تأیید کرد که SHIB در لیست ۱۰ توکن برتر معامله‌شده در میان ۱۰۰ نهنگ بزرگ در شبکه اتریوم قرار دارد. این امر افزایش تقاضا برای Dogecoin-killer بالاتر از سطح حمایت را تأیید می کند. شیبااینو Shiba Inu برای از بین بردن ضررهای ناشی از زمستان کریپتو و گسترش سرایت FTX، نیاز به مشارکت کل بازار از سوی معامله گران خرده فروشی دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی