|

قیمت ارزهای دیجیتال امروز:

قیمت های عجیب و جنجالی اتر و دوج کوین!

Dogecoin

قیمت ارزهای دیجیتال امروز: بیت کوین، اتر افزایش اندکی دارند. دوج کوین، شیبا اینو!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ارزهای رمزنگاری شده، قیمت بیت کوین امروز افزایش یافت و بزرگترین و محبوب ترین توکن دیجیتال جهان تقریباً ثابت و با سوگیری مثبت 16566 دلار معامله شد. طبق داده‌های CoinGecko، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز زیر مرز 1 تریلیون دلار باقی ماند، زیرا در 24 ساعت گذشته ثابت بود و به 828 میلیارد دلار رسید.

از سوی دیگر، اتر، توکن مرتبط با بلاک چین اتریوم و دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ، نیز با قیمت 1195 دلاری معامله و در همین حال، قیمت دوج کوین امروز با کاهشی در حدود 0.06 دلار معامله شد، در حالی که افزایش شیبا اینو در 0.000008 دلار کاهش یافت.عملکرد امروز سایر کریپتو مختلط بود به‌طوری‌که قیمت‌های Tether، Stellar، XRP، Cardano، Litecoin، Polkadot، Uniswap، Solana، ApeCoin، Chainlink با افزایش در 24 ساعت گذشته معامله شدند، در حالی که XRP، Solana، Avalance، Polygon، Tron در معامله ها با کاهش روبه رو شدند.

دارایی های دیجیتال در سال گذشته به شدت آسیب دیدند زیرا فدرال رزرو و سایر بانک های مرکزی بزرگ در سراسر جهان نرخ های بهره را برای مبارزه با تورم تاریخی افزایش دادند که تحت تاثیر همه چیز از سخت گیری سیاست فدرال رزرو تا انفجار اکوسیستم Terra/Luna، صندوق های تامینی Three Arrows Capital قرار گرفت. FTX را مبادله کنید.

سال 2022 از نظر ارزهای دیجیتال به عنوان فصل زمستان نامگذاری شد، زیرا سقوط شدید Terra/Luna و FTX موجی از شوک را در سراسر صنعت وارد کرد و بیش از 2 تریلیون دلار از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را از نوامبر 2021 حذف کرد.

بیت کوین در سال 2022 بیش از 60 درصد از دست داد، دومین بدترین عملکرد سالانه آن در تاریخ، و تنها سومین سال کاهشی آن در تاریخ بود سایر ارزهای دیجیتال نیز متضرر شدند، اتر نزدیک به 70 درصد از دست داد و شاخص 100 توکن بزرگ تقریباً 65 درصد کاهش یافت.

هفته گذشته، شرکت MicroStrategy، شرکت نرم‌افزاری سازمانی که در سال‌های اخیر بیشتر به‌عنوان بزرگ‌ترین خریدار شرکتی بیت‌کوین شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از تراکنش‌ها از جمله اولین فروش این توکن را اعلام کرد، با این حال، خریدار خالص باقی ماند. در مجموع، طبق گزارش بلومبرگ، MicroStrategy حدود 132500 بیت کوین به ارزش بیش از 4 میلیارد دلار را تا 27 دسامبر 2022 در اختیار داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی