|

مبارزه بیت کوین و دوج کوین!

نگرانی برای بیت کوین و دوج کوین!

DOGCOIN

مبارزه بیت‌کوین، اتریوم، دوج‌کوین با اضطراب افزایش نرخ!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین و اتریوم امروز با کاهش 0.75 درصدی ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به 853 میلیارد دلار کاهش یافتند.ارزهای رمزنگاری شده ضعیف بودند در حالی که معاملات آتی سهام در زمان نگارش این مقاله به دلیل نگرانی از افزایش نرخ در آینده، سرمایه گذاران را تحت تاثیر قرار داد. امروز گزارش خدمات ISM در مورد تجارت نشان داد که بخش خدمات در نوامبر برای 30 ماه متوالی رشد کرده است. PMI در نوامبر از 54.4 به 56.5 صعود کرد. 

سودهای قبلی بیت کوین پس از گزارش داغ خدمات ISM به شرط بندی هایی دامن زد که فدرال رزرو می تواند بسیار بیشتر از قیمت گذاری بازار افزایش یابد. ارزهای دیجیتال چندان غافلگیرکننده نبوده‌اند. دیدن عملکرد انعطاف‌پذیر بیت‌کوین در چند روز گذشته بسیار جالب است، اما افزایش مداوم آن بعید به نظر می‌رسد.

اریک رابرتسن، رئیس تحقیقات جهانی استاندارد چارترد، گفت که بیت کوین ممکن است در سال 2023 به 5000 دلار کاهش یابد.به گفته گلاسنود، بیت کوین در حال بازنشانی سرمایه است. این شرکت تحلیل زنجیره‌ای در توییتر نوشت: «در پی یکی از بزرگترین رویدادهای اهرم‌زدایی در تاریخ دارایی‌های دیجیتال، سقف تحقق‌یافته [بیت‌کوین] کاهش یافته است، به طوری که تمام جریان‌های سرمایه از ماه می ۲۰۲۱ از بین رفته است».

بیشتر این ریزش به دلیل انفجار FTX، صرافی ارزهای دیجیتال بود که قبلاً توسط سام بانکمن-فرید رهبری می‌شد.از طرفی Glassnode خاطرنشان کرد که به نظر می رسد "شدت" تلفات در هفته های اخیر در حال کاهش است. همچنین یک تغییر مثبت در فعالیت شبکه و تقاضا برای فضای بلوک وجود دارد.تاجر ارزهای دیجیتال در توییتر گفت: «این رالی امدادی [کریپتو] به پایان نرسیده است». مایکل گفت در روزهای آینده به دنبال آزمایش بیت کوین برای مدت طولانی سطح 16500 دلار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها