|

ممکن است به ۰ دلار برسند؟

چرا باید دوج کوین و ریپل را بفروشیم؟!

DOGCOIN

جیم کرامر از سرمایه‌گذاران می‌خواهد که دارایی‌های کریپتو را بفروشند، می‌گوید XRP، Cardano، Dogecoin و MATIC ممکن است به 0 دلار برسند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جیم کرامر یک شخصیت تلویزیونی آمریکایی و مجری برنامه Mad Money در CNBC است. کرامر در 5 دسامبر از سرمایه گذاران خواست تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، دارایی های رمزنگاری خود را بفروشند. این میلیونر معتقد است که ارزهای رمزنگاری شده برتر مانند ریپل (XRP)، کاردانو (ADAPolygon (MATIC) و Dogecoin (DOGE) به زودی به 0 دلار سقوط خواهند کرد.

جیم کرامر به معامله گران رمزارز نسبت به نگهداری ارزهای دیجیتال هشدار داد جیم کرامر، یک شخصیت تلویزیونی آمریکایی با دارایی خالص 150 میلیون دلار، مجری برنامه Mad Money شبکه CNBC است. کرامر به سرمایه گذاران توصیه کرد تا زمانی که زمان برای خروج از بازار وجود دارد، دارایی های رمزنگاری خود را بفروشند. این میلیونر معتقد است که بازارها ممکن است در سال 2023 سقوط کنند و دارایی های دیجیتال به 0 دلار کاهش یابد.

کرامر به سرمایه گذاران گفت که در حالی که قیمت ها هنوز بالا در نظر گرفته می شود، هرگز برای فروش ارزهای رمزپایه دیر نیست. برداشت کرامر این است که دارایی‌ها ممکن است کاهش یابد، زیرا فدرال رزرو ایالات متحده همچنان به تشدید سیاست پولی خود ادامه می‌دهد. تشدید سیاست های پولی زمانی اجرا می شود که بانک مرکزی با افزایش تورم مبارزه می کند. وقتی سیاست های پولی سخت تر می شود، نرخ های بهره توسط بانک مرکزی افزایش می یابد و عرضه پول کاهش می یابد. سرمایه گذاران در پاسخ به اقدامات فدرال رزرو از دارایی های ریسک مانند بیت کوین و آلت کوین ها خارج می شوند.

طبق نظر Cramer، XRP، Cardano، MATIC و Dogecoin می توانند به 0 دلار برسند کرامر از ارزهای رمزنگاری شده مانند XRP، Cardano، MATIC و Dogecoin نام برد و گفت که ممکن است در رکود اقتصادی آینده به 0 دلار سقوط کنند. میزبان Mad Money به سرمایه‌گذاران درباره ماندن در دارایی‌های سفته‌باز هشدار داد و گفت که سرمایه‌گذاران نباید فریب ارزش بازار تورم شده برخی توکن.ها را بخورند.

کرامر از تتر (USDT)، یک استیبل کوین با ارزش بازار 65.57 میلیارد انتقاد کرد. شخصیت میلیونر تلویزیون گفت: تتر، یک به اصطلاح استیبل کوین که قرار است تا حدی به دلار متصل شود، هنوز دارای ارزش بازار ۶۵ میلیارد دلاری است. هنوز یک صنعت کامل از تقویت کننده های کریپتو وجود دارد که به شدت تلاش می کنند تا همه این موارد به طور معلق نگه دارند. تفاوت چندانی با آنچه در مورد سهام رخ داد ندارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی