|

بیانه ای جدید از ایلان ماسک!

خبری خوش از ایلان ماسک برای کاربران دوج کوین!

Dogecoin

توییت جدید ایلان ماسک و جهش دوباره قیمت دوج کوین!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از بیانیه جدید ایلان ماسک، مالک توییتر، مبنی بر اینکه اگر گوگل و اپل برنامه توییتر را از فروشگاه‌های اپلیکیشن خود حذف کنند، او راه‌اندازی یک «گوشی هوشمند جایگزین» را در دستور کار قرار خواهد داد، قیمت دوج کوین (DOGE) بیش از ۱۵ درصد افزایش یافت و به ۰٫۰۹۵ دلار رسید.

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز این بیانیه ماسک در پاسخ به اظهارات لیز ویلر (Liz Wheeler)، مفسر آمریکایی، بیان شد. ویلر در اظهارات اخیر خود گفته که اگر اپل و گوگل، توییتر را از فروشگاه‌های اپلیکیشن خود حذف کنند، این میلیاردر باید گوشی هوشمند خود را تولید کند: «برای مردی که برای رفتن به مریخ موشک می‌سازد، ساخت یک گوشی هوشمند کوچک باید آسان باشد، درست است؟» در پاسخ به ویلر، ماسک گفت:

مطمئناً امیدوارم که این وضعیت محقق نشود، اما، بله، اگر گزینه دیگری وجود نداشته باشد، یک تلفن جایگزین خواهم ساخت.

جای تعجبی نیست که اظهارات جدید این میلیاردر توجه جامعه دوج کوین را به خود جلب کرده که احتمال پذیرش پرداخت با دوج کوین را برای تلفن همراه جدید ماسک مطرح کرده‌اند. در همین حال، یک ساعت قبل از توییت ماسک، پلتفرم رمزارزی LunarCrush ادعا کرد که این میم کوین محبوب برای یک پامپ قیمتی دیگر آماده می‌شود.

در زمان نگارش این خبر، دوج کوین در محدوده قیمتی ۰٫۰۹۱۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۱۲ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، حدود ۱۰ درصد رشد دارد. این رشد قیمتی قابل‌توجه همچنین باعث شده که ارزش بازار دوج کوین به ۱۲٫۱۶۹ میلیارد دلار برسد و از این لحاظ، از کاردانو پیشی بگیرد. دوج کوین اکنون در جایگاه هشتم بازار قرار دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها