|

دوج کوین منطقه حساس!

حبابی مهم از دوج کوین!!

DOGCOIN

ارزش دوج‌کوین به همراه سایر رمز ارزها در حباب قیمت ارزهای دیجیتال در پایان ۲۰۱۷ به شدت افزایش یافت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-ارزش دوج‌کوین به همراه سایر رمز ارزها در حباب قیمت ارزهای دیجیتال در پایان ۲۰۱۷ به شدت افزایش یافت. هم‌چنین به همراه سایر رمز ارزها در پایان ۲۰۱۸ سقوط کرد. دوج‌کوین در اوج قیمت خود با ارزش ۰٫۰۱۸ دلار معامله می‌شد و ارزش سرمایهٔ بازار آن بیش از ۲ میلیارد دلار بود.

دوج‌کوین در تابستان ۲۰۱۹ نیز به همراه سایر رمز ارزهای موجود در بازار شاهد جهش قیمت دیگری بود. طرفداران دوج‌کوین از این‌که صرافی  رمز ارز بایننس این کوین را نیز در فهرست خود قرار داد بسیار خوشحال شدند.

به اعتقاد ایلان ماسک ولت‌های رابین‌هود تاثیر مثبتی روی دوج‌کوین خواهد گذاشت، زیرا این میم‌کوین دیگر تنها به‌عنوان یک ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری شناخته نمی‌شود. در همین راستا بیلی مارکوس، از بنیان‌گذاران دوج‌کوین در توییتی گفته است که کاربران رابین‌هود از این به بعد با سیستم غیرمتمرکز روبه‌رو خواهند بود و می‌توان در ولت‌های رابین‌هود از دوج‌کوین برای سپرده‌گذاری، دادوستد و دیگر موارد با گس فی بسیار کم استفاده کرد.

همان‌طور که پیش‌تر در خبرها آورده شده است، ولت رابین‌هود مرحله بتاست و به‌زودی فعالیت خود را در سطح وسیع شروع خواهد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها