|

صعود یا نزول؟!

فاش آینده؛ پیش بینی دقیق از دوج کوین!

Dogecoin

پیش بینی قیمت Dogecoin درچه وضعیتی پیش خواهد رفت؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- علیرغم ماهیت پرتلاطم بازار ارزهای دیجیتال، که در سال 2022 در بازار نزولی گسترده‌تری قرار داشته است، سرمایه‌گذاران Dogecoin (DOGE) خوش‌بین هستند که برای میم کوین در ماه اکتبر اتفاقات مثبتی رخ خواهد داد. جامعه ارزهای دیجیتال در CoinMarketCap انتظار دارد که توکن میم تا پایان اکتبر 2022 با قیمت متوسط ​​0.06748 دلار معامله شود. این پیش بینی بر اساس رای 1043 کاربر انجمن است و از تابع "تخمین قیمت" استفاده می کند و اعضا را قادر می سازد تا قیمت را پیش بینی کنند.

ارزش آتی ارزهای دیجیتال به طور خاص، قیمت تخمینی Dogecoin نشان‌دهنده افزایش 0.00716 دلاری یا +11.87٪ در 31 اکتبر 2022 از ارزش فعلی دارایی مالی غیرمتمرکز (DeFi) در زمان انتشار است.در حال حاضر، Dogecoin با قیمت 0.06032 دلار معامله می شود که 0.17 درصد در 24 ساعت گذشته و 0.19 درصد دیگر نسبت به هفت روز گذشته کاهش یافته است و ارزش کل بازار آن 8 میلیارد دلار است.این در حالی است که ارزش DOGE در بازار از آگوست 30 درصد کاهش یافته است.

گاوها در بازار ناموفق بوده اند،احتمال زیادی وجود دارد که معامله‌گران شکست‌خورده در گوشه و کنار قرار بگیرند، و اگر گاوها نتوانند منطقه حمایت بالاتر از 0.06 دلار را حفظ کنند، افت قابل توجهی  وجود دارد که ممکن است تا 0.053 دلار کاهش یابد.معامله‌گران ناشناس ارزهای دیجیتال Altcoin Sherpa اخیراً گفته است که قیمت DOGE نزدیک به محدوده پایین آن است و خرید میم کوین با این قیمت سوداگرانه عاقلانه نیست. ماه‌های اخیر شاهد افزایش استفاده از Dogecoin بوده‌ایم که بخشی از آن به لطف ایلان ماسک جز محبوب‌ترین میم کوین را در میان گزینه‌های پرداخت ارائه شد و توسط تسلا (NASDAQ: TSLA) در ابتدای سال جاری قرار گرفت.

اسپیس ایکس در بهار هم همین کار را کرد. علاوه بر این، BigCommerce، یک تامین‌کننده نرم‌افزار برجسته برای خرده‌فروشان، اخیراً با پردازنده‌های پرداخت ارز دیجیتال BitPay و CoinPayments همکاری کرده است. به دلیل این رابطه، صدها کسب‌وکار که از BigCommerce استفاده می‌کنند، شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت‌کوین (BTC)، Dogecoin و Ethereum (ETH) کرده‌اند. Dogecoin اکنون با قیمتی 91 درصد پایین تر از بالاترین قیمت خود یعنی 0.7376 دلار معامله می شود که در 8 می سال گذشته به ثبت رسید، روزی که ایلان ماسک اولین بازی خود را در Saturday Night Live انجام داد، جایی که DOGE را به میلیون ها دلار ارتقا داد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها