|

هیجان در انجمن!

رقیب شیبااینو لونا دقیقا دنبال چیه؟

LUNA

تقریباً یک هفته پس از اجرا، نزدیک به 1.5 میلیارد Terra Classic (LUNC) با 1.2٪ مالیات سوخته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایایوز- پس از هفته‌ها انتظار و هیجان در انجمن LUNA Classic (LUNC)، بالاخره چهارشنبه گذشته تغییر پارامتر مالیاتی 1.2 درصدی آغاز شد. با این حال، طبق داده‌های TerRarity.io، در روزهایی که مالیات‌سوزی فعال شد، تنها حدود 1.46 میلیارد LUNC توسط مالیات سوزانده شده است. طبق داده ها، 5.7 میلیارد LUNC در مجموع سوزانده شده است، که 4.24 میلیارد آن توسط سرمایه گذاران از زمانی که جامعه انگیزه سوزاندن را آغاز کرده است، به آدرس سوخت ارسال شده است. قابل ذکر است که نرخ سوخت فعلی روزانه 296711492 LUNC است که کل عرضه را به 6.895 تریلیون LUNC کاهش می دهد.

لونا

علاوه بر این، داده‌های TerRarity.io نشان می‌دهد که با این نرخ در یک سال، تنها حدود 113 میلیارد LUNC سوزانده می‌شود که با اهداف حدود 1 تریلیون فاصله زیادی دارد زیرا جامعه امیدوار است که عرضه را در نهایت به 10 میلیارد LUNC کاهش دهد. در مواجهه با این موضوع، جامعه تلاش‌های خود را به سمت لابی کردن صرافی‌های مرکزی برای اجرای کاهش مالیات بر معاملات خارج از زنجیره هدایت می‌کند. شایان ذکر است اکنون تمرکز زیادی روی Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال است که میزبان بزرگترین حجم معاملات روزانه LUNC است.

تا زمانی که صرافی به میزبانی چنین حجم‌هایی ادامه دهد، حمایت بایننس از Burn می‌تواند به طور قابل توجهی به جامعه کمک کند سریع‌تر به اهداف خود دست یابد. ازطرفی نکته قابل توجه این است که reXx از Terra Rebels از جامعه خواسته است که با وجود اختلاف نظرها در مورد اجرای انتخاب بایننس، آرام و متحد بمانند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها