|

Ethereum

شمارش معکوس برای اتریوم!

اتریوم

گوگل به‌عنوان بزرگ‌ترین موتور جستجوگر علاقه زیادی به موضوعات مرتبط با اتریوم دارد ؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوگل به‌عنوان بزرگ‌ترین موتور جستجوگر علاقه زیادی به موضوعات مرتبط با اتریوم دارد و این بار نیز در حمایت از ادغام اتریوم، تایمر شمارش معکوس آن را راه‌اندازی کرده است. این حرکت گوگل نشان‌دهنده حمایت قابل‌توجهی آن از ادغام اتریوم است. برای مشاهده تایمر ادغام کافی‌ست عبارت «Ethereum Merge» جستجو شود؛ نکته قابل‌توجه اینکه این حمایت در زمانی اتفاق می‌افتد که قیمت‌ها در بازار کریپتو بی‌ثبات شده‌اند و سرمایه‌گذاران مشتاقانه منتظر اتفاق بزرگ بعدی در این فضا هستند.

علی‌رغم اینکه ادغام اتریوم با توجه به کاهش ایجاد کوین جدید و کاهش شدید در مصرف انرژی به‌عنوان یک ارتقا بزرگ در شبکه بلاک‌چین مطرح می‌شود، برخی کارشناسان معتقدند انتقال به اثبات سهام روی کاغذ آن را آسیب‌پذیرتر می‌کند. یکی از محققان امنیتی دراین‌باره گفته که برخلاف سیستم‌های اثبات کار (PoW)، سیستم اثبات سهام (PoS) از قبل به نودها اطلاع می‌دهد که چه بلاک‌هایی را اعتبارسنجی می‌کنند؛ این موضوع به نودهای مخرب، فرصت برنامه‌ریزی برای حمله به شبکه را خواهد داد.

این محقق در ادامه افزود اگر نودهای اعتبارسنجی موفق شوند دو بلاک متوالی را برای اعتبارسنجی ردیف کنند، ازنظر تئوری می‌توانند در بلاک‌چین ادغام‌شده اتریوم رخنه کنند. این اتفاق در شبکه POW رخ نخواهد داد؛ چراکه اعتبار سنجی بلاک‌ها به صورت تصادفی خواهد بود و ماینر‌ها امکان برنامه‌ریزی برای این کار را ندارند. هرچند گفته‌شده که توسعه‌دهندگان اتریوم در حال انجام تغییراتی هستند که بتوانند از بروز چنین اتفاقی جلوگیری کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها