|

پیشگویی برای دوج کوین!

ارتباط دوج کوین Dogecoin وکاخ سفید!!

Dogecoin

حدود Dogecoin 20 بار در گزارش اخیر کاخ سفید ذکر شده است!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین (DOGE)، که در ابتدا به عنوان یک ارز دیجیتال جوک شروع به کار کرد، همچنان در بین سرمایه گذاران و مقامات ارشد دولتی محبوبیت خود را افزایش داده است. در گزارش اخیر «دارایی‌های رمزنگاری و آب و هوا» منتشر شده توسط دفتر سیاست علم و فناوری کاخ سفید، Dogecoin در مجموع 20 بار ظاهر شد که نشان می‌دهد مقامات دولتی کاملاً از میم کوین آگاه هستند. اگرچه این گزارش برای کاهش تأثیر استخراج ارزهای دیجیتال بر محیط زیست منتشر شده است، اما همچنان قابل ستایش است که Dogecoin در میان دارایی های رمزنگاری برتر استخراج با بیشترین سرمایه بازار شناخته می شود. بر اساس یک مطالعه منتشر شداتریوم ه، در سال 2021، تولید برق ایالات متحده برای استخراج دارایی های رمزنگاری شده با بزرگترین سرمایه بازار (بیت کوین، و دوج کوین) گازهای گلخانه ای با نرخ تقریباً 15 میلیون تن CO2 در سال تولید کرد.

ماسک Dogecoin را به شهرت رساند تعجب آور نیست که ببینیم Dogecoin در دفتر سیاست علم و فناوری کاخ سفید ذکر شده است. این ارز دیجیتال از سال گذشته پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، علناً از این دارایی حمایت کرد، محبوبیت خود را به شدت افزایش داد.این سرمایه‌دار بزرگ آمریکایی همچنین از پرداخت‌های Dogecoin در سراسر مشاغل خود پشتیبانی کرد، و انگیزه ای به سرمایه‌گذاران داد تا از این توکن حمایت کنند.

این اقدامات کمک مثبتی به سوق دادن Dogecoin کرد،به یاد بیاورید که در 8 می 2021، قیمت Dogecoin به دلیل تبلیغات گسترده ای که ارز دیجیتال از طرف سهامداران برتر صنعت مانند ماسک و مارک کوبان دریافت کرد، به بالاترین حد تاریخ 0.73 دلار رسید. با وجود از دست دادن بیش از 90 درصد از ارزش خود، Dogecoin همچنان یک جامعه فعال در پشت این ارز دیجیتال در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی دارد. اگرچه ارز دیجیتال مبتنی بر میم به شدت سقوط کرده است، ولادیمیر تنف، مدیر عامل Robinhood، همچنان فکر می‌کند که DOGE می‌تواند در صورت اتخاذ مکانیسم مناسب به ارز اینترنت تبدیل شود. DOGE در حال حاضر با قیمت 0.063 دلار در صرافی های برتر ارزهای دیجیتال معامله می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها