|

امیدی هست؟!

اتفاقی جنجالی برای اتریوم!

اتریوم

تنها یک ماه باقی مانده تا اتریوم از مکانیسم اجماع اثبات کار خود به اثبات سهام خارج شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تنها یک ماه باقی مانده تا اتریوم از مکانیسم اجماع اثبات کار خود به اثبات سهام خارج شود. انتظار می‌رود این انتقال که در فضای رمزارز به‌عنوان «ادغام» شناخته می‌شود، مصرف انرژی شبکه را تا ۹۹ درصد کاهش دهد و نرخ انتشار توکن‌ها را تا ۹۰ درصد کاهش دهد. ارتقای مورد انتظار که در گذشته چندین بار به تعویق افتاد، به نظر می رسد ماه آینده در 15 سپتامبر انجام شود.

ازطرفی نیک جانسون، توسعه‌دهنده ENS، اعلام کرد که تعداد دامنه‌های اتریوم با نزدیک شدن به تاریخ ادغام از دو میلیون فراتر رفته است. او همچنین گفته که ایجاد یک‌میلیون نام دامنه پنج سال طول کشید؛ درحالی‌که رسیدن به دو میلیون دامنه فقط ۳.۵ ماه زمان برده و همچنین ثبت دامنه جدید در ماه می به بالاترین میزان خود رسیده است.

دامنه‌های ENS که به .eth ختم می‌شود، به‌عنوان NFT بر روی بلاک‌چین اتریوم ذخیره می‌شوند و از ابزارهای مهم برای ایجاد وب ۳ به شمار می‌آیند. البته برای دسترسی به این نوع از دامنه‌ها به یک مرورگر مبتنی بر کریپتو مانند Brave نیاز است.تعداد دامنه‌های جدید ساخته‌شده در ماه ژوییه (تیر) حدود ۳۷۹,۰۰۰ عدد بوده که نسبت به ۳۶۵٬۰۰۰ مورد ماه مه (اردیبهشت) تا حدی افزایش یافته و اوج جدیدی محسوب می‌شود.

همچنین استخر استخراج اتریوم اترماین (Ethermine) از پایان استخراج اتریوم با رویکرد اثبات کار پس از ۷ سال تحقیق و توسعه خبر داده و تاریخ آن را ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ اعلام کرده است. پس از این تاریخ دیگر امکان استخراج اتریوم در شبکه اتریوم و با استفاده از کارت‌های گرافیک (GPU) یا ASIC وجود نخواهد داشت.

پس از پایان فاز استخراج مبتنی‌بر اثبات کار، استخر استخراج اتریوم (اترماین) به حالت فقط برداشت تغییر می‌کند. یک تایمر شمارش معکوس نیز در داشبورد ماینر در دسترس خواهد بود و استخراج‌کنندگان می‌توانند تا زمان به صفر رسیدن آن به استخراج خود ادامه دهند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها