|

روند بعدی DOGE و Shiba چیست؟

چرا سرمایه گذاران دوج کوین و شیبا تاما می خرند؟!

Dogecoin

چرا سرمایه گذاران DOGECOIN و Shiba INU تاما می خرند توکن جدید MEME در آتش!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توکن جدید میم، تامادوج، در حال شکستن همه رکوردها است. پیش فروش فوق العاده‌ای داشت که تنها در در عرض چند هفته حدود 12 میلیون دلار جمع آوری کرد.بااینکه TAMA در حال حاضر در مرحله پیش فروش است، در چند هفته بیش از 12.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است. این توکن به زودی به نقطه عطف جدیدی دست می‌یابد. حدود 28,656,455 توکن باقی مانده است تا 13 میلیون دلار جمع آوری شود. TAMA همچنین پس از پیش فروش در Pancakeswap و LBANK لیست خواهد شد و توکن در دسترس مخاطبان وسیع تری قرار می گیرد. این، همراه با راه اندازی های جدید، قیمت توکن را افزایش می دهد.

به گفته کارشناسان، TAMA می تواند تا پایان سال به 0.05 دلار برسد. بالاترین بالقوه 0.06 دلار است، اما این بستگی به وضعیت بازار دارد.تقاضای شدید برای توکن: Tamadog گیمرهای غیر رمزنگاری و معمولی را نیز هدف قرار داده است. این توکن برای مخاطبان زیادی جذاب است، بنابراین تقاضای بالاتری دارد. TAMA تنها نشانه با ابزار است این توکن توسط CoinSniper KYC تایید شده است و SolidProof.io ممیزی شده است، بنابراین هیچ خطری برای rug-pull وجود ندارد. عناصر جدیدی به اکوسیستم اضافه خواهند شد.

مشارکت های متاورس و بازی های آرکید P2E از جمله آنها هستند. تامادوج جامعه را درگیر می کند که یکی از نمونه های اخیر فیلتر اینستاگرام است. هرکسی که از فیلتر عجیب تامادوج استفاده می‌کند، شانس کسب ۵۰۰ دلار TAMA را دارد. تامادوج از محبوبیت حیوانات خانگی DOGE استفاده می کند و به آنها زندگی جدیدی در متاورس می بخشد. سیستم پاداش تامادوج عمدتاً رضایت بخش است. بازیکنان می توانند با انجام کارهای ساده مانند مراقبت از حیوانات خانگی جوایزی کسب کنند.

روند بعدی DOGE و Shiba چیست؟

در خیلی از خبرها گزارش داده اند که DOGE و Shiba مرده اند و پیش بینی می کنند تا پایان سال 2023 انقراض کامل صورت گیرد. در حالی که این هنوز به عنوان یک  نظریه می باشد،حقیقت این است که DOGE و Shiba با کاهش شدید قیمت روبرو هستند. به عنوان مثال، SHIBA تقریباً 60٪ از بالاترین رکورد خود یعنی 0.000086 دلار سقوط کرد. DOGE در حال حاضر با قیمت 0.00099996 دلار معامله می شود که 99.5 درصد کمتر از بالاترین رکورد تاریخ 0.178383 دلار است. و در حالی که DOGE روند میم کوین ها را آغاز کرد، TAMA آن را ادامه خواهد داد. در مقایسه با Shiba و DOGE، بازی Tamadoge ساده است و ممکن است جایگزین شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها