|

توکن های NFT چراغ خاموش حماسه آفریدند؟

Dogecoin

با اینکه بازار رمزارزها اخیرا روند نزولی در پیش گرفته....

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با اینکه بازار رمزارزها اخیرا روند نزولی در پیش گرفته، اما در این بین برندهای مشهور مانند نایکی، آدیداس، دولچه گابانا و غیره، در این مدت از فروش NFTهای خود درآمد چشمگیری کسب کرده اند.در حالی که اکثر برندهای قدیمی از NFT های خود سود می بردند، مجموعه نایکی شاهد درآمد 187.27 دلاری و حجم معاملات 1.29 میلیارد دلاری در بازار ثانویه بود، بنابراین نایکی با درآمد ۱۸۵ میلیون دلاری از فروش NFT در میان برندهای مد در صدر لیست قرار گرفته است.

بعد از نایکی می‌توان اسم برندهایی نظیر D&G، تیفانی، گوچی و آدیداس را بین پنج نام برتر دید. گفتنی است نایکی از معاملات ثانویه نزدیک به ۱.۳ میلیارد دلار حجم تراکنش به دست آورده و در آوریل ۲۰۲۲ این حجم به اوج خود رسیده است.ازطرفی پاول دوروف، بنیان‌گذار اپلیکیشن تلگرام پیشنهاد کرده است تا از قراردادهای هوشمند شبیه NFT برای به مزایده گذاشتن نام‌های کاربری، گروه‌ها و لینک‌های کانال تلگرامی استفاده شود. پیش‌تر نیز مزایده‌ نام دامنه توسط شبکه اوپن (TON) به‌عنوان بلاک‌چین لایه یک انجام شده بود و اکنون دوروف معتقد است امکان انجام این کار برای ۷۰۰ میلیون کاربر تلگرام می‌تواند موفقیت بزرگی به همراه داشته باشد.

وی در ادامه آورده است این کار پلتفرم جدیدی را ایجاد می‌کند که در آن دارندگان نام کاربری می‌توانند مالکیت آن را به افراد داوطلب منتقل کنند و این کار را از طریق قراردادهای هوشمند شبیه NFT بر روی بلاک‌چین به انجام برسانند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها