|

قراردادهایی جدید!

خبری خوش برای کاربران دوج کوین!

Dogecoin

طبق گفته شرکت Blue Pepper، پل قراردادهای ‌هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز زیادی در حوزه....

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق گفته شرکت Blue Pepper، پل قراردادهای ‌هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز زیادی در حوزه دیفای، NFT و ... در شبکه اتریوم Dogecoin-Ethereum در سال 2022 راه اندازی خواهد شد. پل دو جهته چیزی است که کاربران می‌توانند به راحتی انتقال و جابجایی انجام دهند،از هرمیم کوین در قراردادهای هوشمند، پروتکل های مالی غیرمتمرکز و بازارهای توکن غیرقابل تعویض استفاده خواهد شد.کاربران دوج‌کوین می‌توانند به زودی از قراردادهای ‌هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز زیادی در حوزه دیفای، NFT و ... در شبکه اتریوم بهره‌مند شوند.این پل به دوج‌کوین اجازه خواهد داد که به صورت توکن Wrapped شده در بلاک‌چین اتریوم استفاده شوند.

تیمDogecoin، Blue Pepper، MyDoge و BitGo اعضای اصلی سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) خواهند بود که مسئولیت اداره پروتکل را بر عهده خواهند گرفت.فلفل آبی همچنین مشکلات اصلی توسعه پل Dogecoin را بیان کرد.

اول از همه، توسعه دهندگان باید با یک پایگاه کد Solidity بزرگ برای هک کردن پل استفاده میشوند، دست و پنجه نرم کنند.همچنین پل های بلاک چین با از دست دادن میلیاردها دلار ارز دیجیتال به یکی از اهداف اصلی مهاجمان تبدیل شده اند.هکرهای کره شمالی ظاهراً پل Axie Infinity را به ارزش 625 میلیون دلار در اوایل سال جاری تخلیه کردند. در واقع، طبق گزارش Chainalysis، پل‌های بلاک چین بیشترین سرمایه‌های ارز دیجیتالی  که در سال 2022 تاکنون به سرقت رفته‌اند را تشکیل می‌دهند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها