|

دلیل این همه محبوبیت؟!

دنیای عجیب و جدید شیبااینو!!

shibainu

محبوبیت Shiba Eternity باعث می شود توسعه دهندگان سرورها را چند برابر افزایش دهند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- محبوبیت Shiba Eternity باعث می شود توسعه دهندگان سرورها را 50 برابر افزایش دهند.باتوجه به اینکه بازی Shiba Inu معروف به Shiba Eternity هنوز منتشر نشده است، توسعه‌دهندگان آن مجبور شده‌اند ظرفیت سرور را پنجاه برابر افزایش دهند تا با تقاضا مطابقت داشته باشند. واین بازی قرار است فقط در ویتنام در حال آزمایش باشد. راه اندازی آزمایش ابدیت شیبا در هفته گذشته با استقبال مثبت جامعه شیبا اینو مواجه شد، در آخر بازار شاهد جهش 37 درصدی SHIB در آخر هفته بود.

تقاضای سرور شیبا

توسعه‌دهنده ویلیام ولک اولین کسی بود که اخبار درخواست‌های سرور Shiba Eternity را منتشر کرد. او در توییتر گفت:"ما مجبور شدیم ظرفیت سرور گیم پلی بازی را پنجاه برابر افزایش دهیم تا با بازیکنانی که از راه اندازی آزمایشی ویتنام وارد می شوند مقابله کنیم."با این حال به یک سری شرایط نیاز دارد:

اولا، ما نمی دانیم که توسعه دهندگان PlaySide Studios چقدر انتظار داشتند که تست ویتنام انجام شود. افزایش پنجاه برابری 200 بازیکن به معنای افزایش ظرفیت به 10000 بازیکن است. دوم اینکه همه بازیکنان شرکت کننده در آزمون ابدیت شیبا در ویتنام زندگی نمی کنند. این آزمایش در حال حاضر فقط بر روی دستگاه‌های iOS در ویتنام در دسترس است - احتمالاً برای جلوگیری از چنین وضعیتی که سرورها تحت فشار قرار می‌گیرند. با این حال، مانند نسخه‌های قبلی موبایل، بازیکنان حساب‌های اپل ویتنامی را برای حل این موضوع ایجاد کرده‌اند.

سایر دارندگان SHIB پیشنهاد کرده اند که تیم Shiba Eternity برای زمانی که بازی به طور رسمی عرضه شود به سرورهایی به اندازه برج ایفل نیاز دارد. پرش کامل شیبا ممکن است در ماه سپتامبر انجام شود. دیگران همچنان درخواست می‌کنند که مناطق بیشتری دسترسی داشته باشند و Shiba Eternity به دستگاه‌های Android اضافه شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی