|

سیگنال هفتگی

حواستان به این نکات مهم بیت کوین باشد!!

Bitcoin

‌کندل هفتگی قیمت بیت‌کوین برای دومین هفته متوالی ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ‌کندل هفتگی قیمت بیت‌کوین برای دومین هفته متوالی بالای میانگین متحرک ۲۰۰ بسته شد و به قدرت حمایتی آن افزود. بسیاری از معامله‌گران اهدافی بین ۲۵ هزار و ۲۸ هزار دلار را برای آن مطرح می‌کنند و قیمت ۱۷،۶۰۰ را کف مهمی برای چرخه فعلی می‌دانند.

اما سوالی که همه مطرح می‌کنند این است که آیا به سقف تورم رسیده‌ایم یا خیر؟ پاسخ به این سوال کار سختی است، زیرا قیمت سوخت در ماه جولای کاهش پیدا کرد و بااین‌حال قیمت اجاره مسکن در این مدت به سقف‌های جدیدی رسید. کاهش قیمت کامودیتی‌ها نیز باعث ایجاد خوش‌بینی‌ برای کاهش تورم از رقم‌های فعلی شده است. شاخص CPI این هفته منتشر می‌شود و پیش‌بینی‌ها حاکی از کاهش این نرخ است.

طبق اطلاعات آن‌چین، فعالیت هولدر‌های بلندمدت با افزایش قیمت بیت‌کوین تغییری نکرده است. گزارش گلس‌نود نیز نشان می‌دهد فعالیت‌ کوین‌ها با آخرین فعالیت در ۲۴ ساعت اخیر نیز به‌طور میانگین در حال کاهش است که نشان‌دهنده روند نزولی واکنش‌های شدید به رشد تحرکات قیمتی است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد عمق اردربودک صرافی‌هایی مانند کوین‌بیس کاهش پیدا کرده و سرمایه‌گذاران کوچک‌تر هنوز به بازار برنگشته‌اند.

ازطرفی نرخ سلطه بیت‌کوین بر بازار با روند نزولی خود به محدوده ۴۱٪ رسیده و این میزان از اوایل سال ۲۰۲۲ بی‌سابقه بوده است. هم‌زمان با بازگشت بیت‌کوین از سطح ۱۷۶۰۰ دلاری، کاهش دامیننس بیت‌کوین نیز آغاز شد و آلت‌کوین‌ها در این مدت رشد‌های خوبی را تجربه کردند.

هرچند سهم بازار بیت‌کوین کاهش چشمگیری را تجربه کرده است، اتریوم طی دوماه اخیر با جهشی بلند دامیننس خود را از ۱۴.۳٪ در میانه ژوئن به ۱۹٪ رسانده است.

نکته جالب این است که یکی از استراتژیست‌های بلومبرگ به نام مک‌گلون همچنان بر موضع قبلی خود در مورد رسیدن بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار تاکید کرده و می‌گوید تنها مسئله دراین‌بین، زمان است و در نهایت بیت‌کوین به این نرخ خواهد رسید. او همچنین در پیش‌بینی‌های خود به کاهش قیمت جهانی نفت اشاره کرده که باعث می‌شود فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را متوقف کند.

به‌علاوه مک‌گلون معتقد است این عوامل کلان اقتصادی منجر به افزایش قیمت طلا خواهد شد و به‌زودی نرخ ۲ هزار دلار را خواهد دید. گفتنی است او پیش‌تر بر این باور بود که بیت‌کوین تا پایان ۲۰۲۱ به قیمت ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد که البته چنین چیزی محقق نشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها