|

خرید یا فروش؟

پیش بینی مهم از دوج کوین!!

Dogecoin

آیا دوج کوین Dogecoin کاربردهای بالقوه بیشتری نسبت به Cardano دارد؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دوج کوین Dogecoin کاربردهای بالقوه بیشتری نسبت به Cardano دارد: مارک کوبان سرمایه گذار میلیاردر دیدگاه خود را در مورد عدم پذیرش کاردانو و ارزش بازار  Dogecoin به اشتراک گذاشت.

مارک کوبان، کارآفرین میلیاردر و ستاره شبکه ABC "Shark Tank" به پادکست روزانه Altcoin آلت کوین پیوست تا یک مکالمه پربار و یک ساعته در مورد رمزارزها داشته باشد. کوبان در مورد تفاوت‌های بین پلتفرم برنامه غیرمتمرکز Cardano و Dogecoin که بیشترین پتانسیل را دارد، نظریه هایی داشت و کوبان گفت: "می دانید، افکار من در مورد کاردانو مانند رمزارزهایی مانند  Polygon و Ethereum است." 

کوبان می‌گوید که بزای بررسی به تعداد تراکنش‌های یک بلاک چین نگاه می‌کند هرچقدر گسترده ترباشد آن را نشانه موفقیت و نقطه قوت می‌داند. او گفت: «من حدس می‌زنم مردم آفریقا آن‌طور که انتظار داشتند از [کاردانو] استفاده نمی‌کنند، زیرا شما تراکنش‌ها را نمی‌بینید، کارمزدها را نمی‌بینید». مالک دالاس ماوریکس که به قهرمان ارزهای دیجیتال شناخته شده است، می‌گوید که کاردانو مدتی است قراردادهای هوشمندی داشته، اما نمی‌داند که دلیل اصلی این تاثیرهای مثبت چیست؟کوبان می گوید که برنامه عالی بعدی که همه از آن استفاده می کنند می تواند مبتنی بر کاردانو ساخته شود.

او گفت: «شرایط برای این اتفاق محیا می‌باشد اما هنوز تفاقی نیفتاده است. مجری پادکست از کوبان پرسید که در صورت حضور در «شرک تانک» چه توصیه ای به چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو می کند. کوبان گفت: "من می گویم "درآمدهای شما کجا هستند؟"و به گفته کوین مارکت کپ، کوبان گفت که مشکل ارزش بازار تحریف شده تنها مربوط به کاردانو نیست بلکه به ارزش بازار 9.3 میلیارد دلاری Dogecoin و ارزش بازار 6.7 میلیارد دلاری Shiba Inu بستگی دارد.و در آخر کوبان گفت: «من هنوز فکر می‌کنم DOGE برنامه‌های بالقوه بیشتری نسبت به Cardano در دسترس دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی