|

چه خبری در راه است؟!

دوج کوین اعلانیه جدیدبرای کاربرانش داد؟!

Dogecoin

طبق داده های ارائه شده در توییتر، Dogecoin اکنون...

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- طبق داده های ارائه شده در توییتر، Dogecoin اکنون در پلتفرم FTX Japan لیست شده است. صرافی برتر ارز دیجیتال در وب سایت خود اعلام کرد که از سه شنبه، 5 ژوئیه 2022، پرداخت از طریق Dogecoin را در تراکنش های حضورب (دفاتر فروش / صرافی ها) و تراکنش های دائمی خود آغاز می کند.

وب‌سایت رسمی این صرافی اعلام کرد ما قصد داریم از ساعت 11 صبح روز سه‌شنبه، 5 جولای 2022،پرداخت با DOGE را در تراکنش‌های حضوری (دفاتر فروش/ صرافی‌ها) و تراکنش‌های دائمی خود شروع کنیم. FTX ژاپن تنها صرافی داخلی است که معاملات دائمی Dogecoin را انجام می دهد، بنابراین لطفا از آن بهره ببرید.پس از افزایش شهرت دوج کوین Dogecoin در سال 2020، شاهد  لیست شدن های بی شماری در صرافی های ارزهای دیجیتال متعدد بود.

که در ژوئیه 2020، OKEx پشتیبانی از معاملات Dogecoin را در معاملات اعلام کرد و یک جفت دائمی DOGE/USDT را فهرست کرد. در همان ماه، Bitfinex فهرست MegaDogecoin (MDOGE) را اعلام کرد که نشان دهنده یک میلیون DOGE "عادی" است.در سال گذشته و سال جاری، Dogecoin در سایر صرافی‌های بزرگ مانند Coinbase و Bitso فهرست شده است. طبق گزارش های موجود معاملات آتی Dogecoin در صرافی Kraken شروع شده است.

همچنین Dogecoin با فشار خرید از سوی نهنگ ها مواجه است.طبق آمار WhaleStatsپلتفرم ردیابی نهنگ ها، Dogecoin با فشار خرید از سوی نهنگ‌های برتر BNB مواجه شد، زیرا اکنون در میان 10 دارایی برتر خریداری شده در بین 1000 بزرگ‌ترین نهنگ BSC در 24 ساعت گذشته قرار دارد. در 4 ژوئن، یک نهنگ بزرگ BNB، "Martian Manhunter" که طبق آمار WhaleStats در رتبه 71 قرار داشت، 18,800,433 DOGE به ارزش 1,256,188 دلار خریداری کرد. Dogecoin (DOGE) با اندکی رشد 3.32 درصدی در زمان انتشار بامبلغ 0.068 دلار وارد معامله شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده: پرستو شیرمحمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی