|

برگ برنده دست کیست؟

دقیقاکدام دسته از سرمایه گذارن شیبااینو برنده هستند؟

SHIB

کدام دسته از سرمایه گذارن شیبااینو برنده هستند؟25٪ از کیف پول های SHIB بیش از یک سال است که Shiba Inu را نگه داشته اند دارندگان بلند مدت…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گفته حسابرس رمزارز Certik، بیش از یک چهارم از دارندگان Shiba Inu، SHIB خود را برای بیش از یک سال در سرمایه گذاری های بلندمدت نگه داشته اند. Certik جدیدترین سیستم Shiba Inu می‌باشد که همه چیز را از قیمت Shiba Inu گرفته تا احساسات رسانه‌های اجتماعی را شرح می‌دهد، که بیان می‌کند  ۲۵ درصد از کیف‌های SHIB بالای یک سال قدمت دارند. این بدان معناست که آنها SHIB را برای بیش از یک سال در دارایی های خود نگه داشته اند.

و در ادامه به تقسیم بندی توزیع کیف پول های Shiba Inu می‌پردازیم.زمان نگهداری کیف پول شیبا اینو با توجه به اینکه 25 درصد کیف پول‌ها SHIB را برای بیش از یک سال نگه می‌دارند، Certik بیان می‌کند که 51 درصد دیگر نیز SHIB را برای 6 تا 12 ماه نگه داشته‌اند و 15 درصد دیگر SHIB را بین 3 تا 6 ماه نگه داشته اند.بسته به تعداد کیف پول های دارای SHIB، بین 295000 تا 313000 کیف پول SHIB برای بیش از یک سال نگهداری می شود.

Etherscan می گوید که 1.18 میلیون است، در حالی که Certik آن را 1.25 میلیون  در نظر گرفته است.این زمان طولانی حاکی از آن است که SHIB طرفداران زیادی دارد که از زمان شروع اولیه پروژه همراه او بوده اند. طبق گفته Certik، میانگین زمان نگهداری شیبا اینو در حال حاضر 8 ماه است. که بیشتر از 4.5 ماه (142 روز) است که در ایالت Coinbase، زمان معمول نگهداری SHIB در مبادله با آن است.

در مقایسه با سایر پروژه‌های ردیابی شده Certik، SHIB در توزیع کیف پول تقریباً عملکرد یکسانی با BNB داشتند. 25 درصد از کیف پول های نگهدارنده BNB نیز قدیمی تر از یک سال هستند و میانگین زمان آن 8 ماه است.دو دوره انفجاری برای جذب دارندگان SHIB در دوره شکست می 2021 و رونق اکتبر 2021 رخ داد. در این دوره اکتبر، SHIB با دست یابی به بالاترین رکوردهای جدید، به ۱ میلیون دارنده رسید. همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که با احتساب صرافی‌های رمزنگاری، تعداد دارندگان SHIB در واقع بیش از ۲ میلیون نفر است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها