|

سرانجام بیت کوین چه می شود؟!

Bitcoin

- بیت‌کوین پس از نوساناتی که درپی افزایش نرخ بهره آمریکا تجربه کرد، بار دیگر نزول را تجربه کرد..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت‌کوین پس از نوساناتی که درپی افزایش نرخ بهره آمریکا تجربه کرد، بار دیگر نزول را تجربه کرد و در این لحظه کمتر از ۱۹۵۰۰ دلار قیمت دارد.

نگاهی به سفارشات خرید نشان می‌دهد محدوده تقاضا در ۲۰ هزار دلار شکسته شد و سفارشات این محدوده توسط قیمت جمع‌آوری شده است و این مسئله می‌تواند برای قیمت خطرناک باشد.

و نرخ بیت‌کوین Bitcoin امروز سقف تاریخی ۲۰۱۷ خود را شکست و زیر ۲۰ هزار دلار قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داده که کل بازار دچار چالش‌های جدی شده‌ است. بیت‌کوین برای اولین‌بار از دسامبر ۲۰۲۰ زیر ۲۰ هزار دلار معامله می‌شود و همچنین ارزش بازار فاصله بیشتری از یک تریلیون دلار گرفت و اکنون به ۸۸۵ میلیارد دلار رسیده است. اتفاقات اخیر باعث شد تا طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ میلیون دلار از قراردادهای آتی دچار لیکوئید شوند.در حال حاضر

بیت کوین با ریزش حدود ۱۱ درصد به قیمت ۱۸ هزار و ۸۹۱ دلار معامله می شود.به این ترتیب، قیمت ارز دیجیتال برتر جهان در حال حاضر از اوج قیمتی خود در سال ۲۰۱۷ کمتر است.

از طرفی نیز شرکت Blockware Solutions، یک هلدینگ زیرساختی بلاکچین و استخراج بیت کوین، گزارشی را منتشر کرده که در آن، سرعت پذیرش بیت کوین و آن‌چه که باید در آینده انتظار داشت را تحلیل می‌کند. به گزارش این شرکت، تا سال ۲۰۳۰ میلادی، تعداد کاربران بیت کوین به بیش از ۱ میلیارد کاربر خواهد رسید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها