|

علت بیدار شدن نهنگ های شیبااینو؟!

SHIB

نهنگ‌های شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به قبل فعال‌تر بوده‌اند. تجزیه و تحلیل ..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نهنگ‌های شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به قبل فعال‌تر بوده‌اند. تجزیه و تحلیل WhaleStats از 100 دارنده برتر Shiba Inu نشان دهنده افزایش 44.44 درصدی آدرس های فعال شیبا بوده زیرا نهنگ های رمزنگاری شده با میلیاردها Shiba Inu تعامل دارند.کاربرد Shiba Inu در بین نهنگ ها افزایش یافته است زیرا WhaleStats گزارش می دهد که SHIB در 24 ساعت گذشته در میان 2000 نهنگ برتر ETH در میان یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند قرار گرفته است.

5000 نهنگ برتر ETH اکنون حدود 603009840 دلار SHIB در درایی خود اندوخته اند.به همین دلیل شیبا اینو طرفداران بیشتری در ماه ژوئن جمع کرد طبق آمار WhaleStats، تعداد کل دارندگان SHIB در حال حاضر 1،177،885 است. در زمان انتشار، SHIB در راستای کاهش اخیر بازار رمزارزها نزدیک به 7 درصد کاهش یافت و تا 0.000009 دلار عقب نشینی کرد.

این باعث شده است که میانگین تعادل شیبا اینو و ارزش نهنگ ها کاهش یابد.، توسعه‌دهنده اصلی Shiba Inu، با قرارگرفتن در مسیر هدف NFT‌های Welly، بیان می‌کند که NFTها برای عمل به عنوان ابزار عضویت که به عنوان قراردادهای هوشمند برای مکان‌های Welly خاص عمل می‌کنند، ایجاد شده‌اند. او می‌گوید که این تنها دلیل قیمت پایین 0.12 ETH بوده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده: سعید قدسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها