|

شکایتی عجیب از قاتل شیبااینو !!

شیبا اینو

یک اپراتور اعتبارسنجی اصلی و قدیمی شبکه Terra در کره جنوبی‌ از تصمیمات مدیران این شبکه ابراز نارضایتی کرده و گفته که...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک اپراتور اعتبارسنجی اصلی و قدیمی شبکه Terra در کره جنوبی‌ از تصمیمات مدیران این شبکه ابراز نارضایتی کرده و گفته که امیدوار است که یک بلاکچین کاملا جدید جایگزین ترا شود.
جیون کیم (Jiyun Kim)، مدیرعامل شرکت DSRV، ضمن انتشار نظر خود در توییترش از جامعه اعتبارسنج‌های Terraخواسته، پیشنهاد هاردفورک مطرح‌شده را به نفع یک بلاکچین جامعه‌محور، رد کنند.

shiba inu


به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارز نیوز DSRV یکی از بزرگ‌ترین اعتبارسنج‌های ترا با قدرت رای ۹.۳۶ درصد است. گره تحت مدیریت این شرکت در بحران اخیر، بیش از هر شرکت دیگری متضرر شده و ارزش آن از تاریخ هشت می با ۱۴ میلیارد لونا (معادل یک میلیارد دلار) به تنها سه میلیون دلار در ۱۴ می، رسید.
کیم همچنین، شک و تردیدهایی در خصوص ترفندهای تیم ترا مانند واگذاری کنترل لیگ اعتباردهنده‌ها به جامعه برای فرار از پیامدهای قانونی تصمیماتشان، مطرح کرده است.


گزارش‌ها از Wu Blockchain حاکی از ثبت چند مورد شکایت در آسیای شرقی، ازجمله سنگاپور، علیه Do Kwon مدیرعامل لونا است.آغاز فروش توکن‌های UST در تاریخ هشت می، سبب سقوط قیمت لونا از ۷۳ دلار به ۰.۱۶ دلار و انفصال آن از دلار شده است. لونا نیز عملا بی‌ارزش شده و با قیمت ۰.۰۰۰۲۶ دلار، معامله می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها