|

هرآنچه که دارندگان شیبا باید بدانند!!

شیبااینو

قیمت شیبا اینو: چگونه استیبل کوین SHI می تواند به بهبود شیبااینو کمک کند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شیبابرن ShibBurn امکانات جدیدی را برای ارز دیجیتال شیبااینو ارائه کرده است.مدت طولانی بود که، شیبا اینو نمی‌توانست سد 1 دلاری خودرا را بشکند. در بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال، ارتش SHIBA با استفاده از استراتژی ShibBurn برنامه افزایش قیمت ارزهای دیجیتال با کاهش عرضه را آغاز کرده است.

شیبا اینو از SHI به عنوان استیبل کوین خود استفاده می‌کند.و Shiba Inu در تلاش می باشد چند تا مرز 1 دلار را در آینده ای نزدیک در حال انجام است. بیایید ببینیم ارتش SHIBA چگونه می تواند از استیبل کوین SHI برای موفقیت این پروژه 1 دلاری در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کند.SHI یک استیبل‌کوین شخصی‌شده با ارز دیجیتال شیبا اینو است که به‌خاطر یک استیبل کوین الگوریتمی با ارزش ۱ دلار آمریکا شناخته می‌شود.

هدف اصلی SHI این است که یک استیبل کوین جهانی باشد که بر روی اتریوم و شیباریوم در بازار نوسان و نوسان ارزهای دیجیتال عمل کند. SHI، همراه با ShibaSwap 2.0 و موارد دیگر، یکی از محبوب‌ترین محصولات Shiba Inu شده است.سرمایه گذاران کریپتو معتقدند که با استفاده از همه این استراتژی ها، این ارز دیجیتال هرگز به مرز 1 دلار نخواهد رسید. دلیل اصلی این است که قیمت Shiba Inu در حال حاضر 0.000009939 دلار آمریکا با ارزش بازار 5.46 میلیارد دلار و حجم 1.66 میلیارد دلار است.

در نتیجه، قیمت یک استیبل کوین برای رسیدن به 1 دلار بیشتر از قیمت فعلی ارز دیجیتال طول می کشد.SHI چه تأثیری بر قیمت memecoin خواهد داشت؟ Shiba Inu گرایش خود را از memecoin بودن به SHI به عنوان اولین استیبل کوین در بازار ارزهای دیجیتال تغییر داده است. همچنین به عنوان ذخیره ارزش و روش پرداخت استفاده خواهد شد. با حفظ ثبات SHI، آن را به 0.01 دلار آمریکا نزدیک می کند.

انتظار می‌رود استراتژی‌های ShibBurn و افزایش پذیرش کریپتو به نفع Shiba Inu باشد. با این حال، برای اینکه این ارز دیجیتال به معیار 1 دلار آمریکا برسد، تولید آن باید تقریباً 5,000,000 درصد از قیمت فعلی خود به عنوان یک استیبل کوین افزایش یابد.با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا استیبل کوین SHI می‌تواند طبق پیش‌بینی سرمایه‌گذاران کریپتو، قیمت ارزهای دیجیتال را تا 1 دلار افزایش دهد یا خیر.

بازار ارزهای دیجیتال به شدت نوسان دارد. برای جلوگیری از عواقب جدی در کیف پول های کریپتو، باید تصمیمات آگاهانه گرفت.سرمایه گذاران کوتاه مدت باید فروش Shiba Inu را در نظر بگیرند، در حالی که سرمایه گذاران بلندمدت باید آن را حفظ کنند و امیدوار باشند که پس از ورود استیبل کوین به بازار، به معیار 1 دلار آمریکا برسند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها