|

سیگنالی کارآمد!

سیگنالی جدیداز اتریوم؟؟

ethereum

اتریوم دیروز، با حرکت صعودی از منطقه حمایتی 3200 دلار عبور کرد و به چی دست یافت؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-اتریوم دیروز، با حرکت صعودی از  منطقه حمایتی 3200 دلار عبور کرد و اتریوم (ETH) به خط POC (3250 دلار) دست یافت.ولی پس از حرکت صعودی روزانه به 3270 دلار، کاهش شدید آغاز شد.حرکت نزولی آنقدر قوی بود که از حمایت روانی 3000 دلار عبور کرد و به 2806 دلار به پایین ترین حد ژانویه رسید.

ethereum

اکنون بنظر می رسد سقوط متوقف شده و ممکن است بهبودی حاصل شود. اما در آینده نزدیک باید منتظر تداوم کاهش تا محدوده 2600 دلاری باشیم. اتریوم در زمان انتشار با قیمت 2775 دلار درحال معامله بود‌از طرفی دیگرنمودارها نشان می‌دهند که اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال بزرگ است که بدترین ضربه را در سقوط قبلی داشته است. اما این باعث نمی‌شود که سکه از قیمت 8 هزار دلاری پیش‌بینی شده در سال 2022 جلوگیری کند.

پیشرفت‌های جاری در شبکه اتریوم دلیلی است که جامعه ارزهای دیجیتال معتقد است اتریوم ممکن است در سال 2022 بیش از 100 درصد رشد کند. انتظار می‌رود روند صعودی برای اتریوم پس از راه‌اندازی کامل ارتقاء پروتکل مقیاس‌پذیری لایه 2 در حال انجام باشد. تیم اتریوم قصد دارد پروتکل Hydra را راه‌اندازی کند که مشکل سرعت کند و شبکه را تا ۱ میلیون tps برطرف کند. این ها زمانی اتفاق می افتد  که گاوهای واقعی شروع واردبازار شوند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها