|

ایلان ماسک جنجال به پاکرد!

تاثیرحماسه جدید دوج کوین بررمزارزها؟

Dogecoin

بعداز اخبار ایلان ماسک درمورد دوج کوین چه اتفاقی در بازار رمزارزها افتاد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بیت کوین و اتر سودهای روز گذشته را از بین بردند زیرا Dogecoin در اخبار پذیرش تسلا افزایش یافت.بیت کوین طی چند روز گذشته از روند صعودی برخوردار بوده است، اما این روند پایدار نبود.پس از چند روز افزایش، بیت کوین تا روز پنجشنبه شاهد کاهش 1.92 درصدی ارزش خود بود و در حال حاضر به 46221 دلار (تقریباً 34.24 میلیون روپیه) رسیده است.

در صرافی های هندی مانند CoinSwitch Kuber طی 24 ساعت گذشته 1.83 درصد کاهش و دردر همین حال، در صرافی های جهانی، قیمت محبوب ترین ارز رمزنگاری شده به 42769 دلار (تقریباً 31.68 میلیون روپیه) 1.96 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. 

اتر پس از اینکه ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم شاهد افت 2.73 درصدی در طول روز بود و در حال حاضر به 3544 دلار (تقریبا 2.63 میلیون روپیه) در CoinSwitch Kuber ارزش دارد، وضعیت بدتری را متحمل شد در حالی که ارزش آن در صرافی‌های جهانی به 3277 دلار می‌رسد.سکه های میم داستان متفاوتی برای گفتن دارند.

در حالی که شیبا اینو تا روز پنجشنبه با افت شدیدی 5.78 درصدی به ارزش 0.000034 دلار (تقریباً 0.002511 روپیه) رسید، Dogecoin طی 24 ساعت گذشته با اخبار مربوط به آزمایش تسلا به عنوان یک گزینه پرداخت DOGE توانسته رشد چشمگیری 8.22 درصدی را در 24 ساعت گذشته داشته باشد.

با این حال، ارزش SHIB در هفته گذشته 1.2 درصد افزایش یافته است، در حالی که Dogecoin به میزان 19 درصد افزایش یافته است. "ما شاهد افزایش حجم معاملات تقریباً 20 درصدی در 24 ساعت گذشته بودیم. با این حال، با نزدیک شدن به آخر هفته، بازار در فاز تلفیقی باقی ماند. هفته آینده احتمالاً با مشارکت خوب گاوها می تواند نوسان داشته باشد. اگر بیت کوین زیر 40 باقی بماند.

ادول پاتل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال Mudrex، ادعا می کند که درصد و بازار سطوح حمایت خود را حفظ می کند، احتمالاً می توانیم یک حرکت صعودی در بین آلت کوین ها داشته باشیم.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها