|

مراقبت فاش اطلاعات شخصی خود در دنیای رمز ارزها باشید!!

حمله هکرها به دنیای رمز ارزها و اپلیکیشن رابین هود؟

arzdigital

تمامی اطلاعات شخصی کاربران در اپلیکیشن رابین هود فاش شده است؟ کسانی که در این اپلیکیشن شرکت کردن چه کاری باید انجام دهند؟چگونه سرمایه خود…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-سیستم معاملاتی رابین‌هود از مشکلات ایجاد شده پلتفرم خود پیامی منتشر کرده است و بیان کرده است که اپلیکیشن از ۳ نوامبر در سیستم امنیتی خود دچار مشکل شده است و به نحوی او گفته است که اپلیکیشن هک شده و افراد دیگر به راحتی می‌توانند به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی داشته باشند، در همین راستا یک شرکت اعلام کرد که مشکلات امنیتی حل شده، در صورتی که خود رابین هود هنوز در مورد امنیت سیستم امنیتی اطلاعات شخصی و مالی کاربران به اطمینان خاطر دست نیافته است،نیز احتمال آسیب و ضرردهی در این زمینه ها بسیار بالا میباشند.

اکنون بیش از ۷ میلیون نفر از کاربران این سیستم در لبه پرتگاه قرار دارند و تحت تاثیر این مشکل امنیتی قرار گرفته اند. با توجه به شواهد موجود در بازار نشان می دهد که تا الان هکر ها توانسته‌اند به اطلاعات مالی، جزئیات حساب و آدرس ایمیل  ۵ میلیون نفر از ۷ میلیون نفر دسترسی پیدا کنند. اطلاعاتی که در خطر هستند.

شامل اطلاعات شخصی مانند تاریخ تولد،نام و نام خانوادگی،نیز زیپ کد ۳۰۰ کاربر فاش شده است که ۱۰ نفر از بین کاربران با مشکلات جدی روبه رو شده اند و رابین هود در تلاش است تا این مشکل را حل کند و در حال بستن حسابهای افراد می باشد. با این حال پیشنهاد می شود که در شرکت هایی که هنوز معتبر نشده‌اند سرمایه گذاری و یا نام نویسی نکنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها