|

از مرز۶۵هزار دلار گذشت؟

"بیت کوین" با کمک نهنگ ها به عرصه ارز دیجیتال بازگشت؟

bitcoin arzdigital

بیت کوین پس از مدت ها در نهایت توانست بر محدوده مقاومتی خود غلبه کند؟آیارسیدن به 65000دلار حقیقت دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بَری سیلبرت، مدیرعامل دیجیتال کارنسی گروپ، با انتشار پستی در توییتر خود هفته پرباری را برای ارزهای دیجیتال تخمین زد و بعد از انتشار این پیام بیت کوین به طور ناگهانی افزایش یافت وقیمت بیت کوین برای نخستین بار از تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) از مرز ۶۵,۰۰۰ دلار عبور کرد.  در همین حال، قیمت اتریوم هم به نقطه اوج خود یعنی ۴,۷۳۹ دلار رسید و فاصله اش تا ۵۰۰۰دلار بسیار کم شده است.

و بیت کوین یک شبه تغییرات چشم گیری را تجربه کرد و در شروع هفته به قیمت ۶۵۰۰۰ دلار دست یافت و این قیمت بیت کوین بالاترین قیمت در چند هفته اخیر بوده است و بیت کوین مدتی بود بسیار آرام و با نوسانات کم پیش می رفت ولی در نهایت توانست بر محدوده مقاومتی خود غلبه کند و بعد از یک هفته به بالاترین جایگاه در بین آلت کوین ها دست پیدا کند. و لازم به ذکر است که قیمت بیت کوین آخرین بار که به نقطه اوج خود رسیده بود، در ماه آوریل بود که با قیمت ۶۴۹۰۰ معامله می شد.

و بلاخره بیت کوین بعد از مدت ها رشد چشمگیری کرد و در طی یک ساعت حدود ۲۰۰۰دلار افزایش پیدا کرد،با توجه به شواهد موجود در بازار پیش بینی می شود که تغییراتی مثبت در انتظار بیت کوین می باشد. تحلیلگران بر این باورند که قیمت بیت کوین در کوتاه مدت بسیار مثبت خواهد بود،همچنین دیدگاه بسیار مثبتی در روند دراز مدت برای بیت کوین پیش بینی شده است.

و روند بیت کوین را همچنان صعودی دانسته‌اند یکی از تحلیل گران و سرمایه گذاران پلتفرم دیسنترید که نامش فیلب فیلب است،در نظریه گفت که بازار ارزدیجیتال در صبح روز دوشنبه در سطح بسیار بالاتری از جامعه خواهد بود و این تغییر می تواند در کوتاه مدت گودالی که قبلا ایجاد کرده بود را پر کند و همچنین معتقد است این روند شکاف قیمتی بیت‌کوین را پر خواهد کرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها